Mit tudunk a H&M új márkájáról, az ARKET-ről?
Ezeket láttad már?
Korábban írtunk már róla, hogy új márkát vezetett be a H&M, ami egy picit más filozófiát követ, mint az anyacég.
London után megnyitották második butikjukat is Koppenhágában, melynek atmoszférája az elérhető luxus érzését kelti az emberekben. Az ARKET név svédül azt jelenti "papírlap", a vezetők már az elnevezéssel is szerették volna erősíteni az észak-európai gyökereket. Az üzleteket és a termékeket a letisztult, elegáns svéd stílus jellemzi, kivételes minőséggel párosítva. Az első, őszi kampány képei klasszikus, időtálló darabokról árulkodnak.
A Zoe Ghertner által fotózott modellek többek között kasmír pulóvereket, virágos ruhákat, tökéletesen szabott farmereket és ballonkabátot viselnek. A kollekcióban olyan darabok szerepelnek, melyeket évek múlva is viselhetünk majd.
Ezt olvastad már? A Zara új kampányában 40 éven felüli nők tündökölnek
Az árak magasabbak, mint egy átlagos H&M-ben, ezt megköveteli az alapanyagok színvonala és a precíz tervezés. Magyarországon egyelőre még nem nyitnak Arket üzletet, azonban a márka online már elérhető.
Sőt, ha feliratkozol a hírlevélre, az első vásárláskor 20% kedvezményt kapsz! Vásárlásra fel!