Minimalista, fenntartható nyári kollekcióval és különleges üzlettel újít a ZIA
A Csizmazia Anett által 2017-ben alapított ZIA márkának mára már védjegyévé váltak a minimalista, fenntartható és könnyen kombinálható ruhadarabok, és nem képez kivételt ez alól a legújabb, 2021-es nyári kollekciója sem. Meglepetés viszont, hogy a milánói divathetet is megjárt ZIA hamarosan megnyitja a csak a márka kollekcióit árusító különleges üzletét.
Ezeket láttad már?
A 2021-es nyári kollekció olyan időtlen fazonokkal rukkol elő, amelyek hosszú évek múlva is helyt állnak majd a ruhatárakban, sőt, igazi alapdarabok maradnak. A kollekció küldetése, hogy közelebb hozza egymáshoz a városi, elvárásokkal teli életet és az elfogadóbb természetet, párhuzamot állítva azzal, hogy a nők tökéletlenségükkel tökéletesek.
A kollekció kivitelezésében Anett mellett Fülöp Luca tervező is részt vett, és közösen megalkottak egy olyan logót, ami jelképezi a természet és a városiasság kapcsolatát. Ez a logó a jövőben a márka minden fenntartható darabján szerepelni fog, méghozzá úgy, hogy kézi festéssel kerülnek fel rájuk, ezzel is szimbolizálva a természetes tökéletlenséget.
A többféle organikus anyagból készült kollekció darabjai között szerepelnek bohém stílusú kimonók, elegáns maxi ruhák és keypiece darabok is, utóbbiak immáron megújult formában. Egyúttal a kollekcióban debütálnak a ZIA újrahasznosított anyagokból készült fürdőruhái és strandruhái, amik azonnal meghozzák a kedvet a forró nyári meleghez. A színek közül a fehér, a bézs, az okker sárga és a fekete dominál.
További újdonság, hogy a ZIA hamarosan megnyitja az V. kerületben belvárosi showroomját, amely csak ZIA Budapest üzlet lesz. Különlegessége, hogy az üzleten belül kialakításra kerül egy műhely is, ahol egy olyan szabónővel karöltve készülnek majd el a legújabb ZIA-darabok, aki hosszú évekig az egyik legnagyobb magyar márkánál dolgozott.