Mindenki ott lesz a Budapest Central European Fashion Week-en!

2022. január 28.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A nemzetközi divatheteket megelőzve mutatják be a magyar tervezők legújabb kollekcióikat a Budapest Central European Fashion Week-en.

Budapest Central European Fashion Week
Budapest Central European Fashion Week
Fotó: HFDA

A Magyar Divat & Design Ügynökség január 31. és február 6. között ismét megrendezi a Budapest Central European Fashion Weeket. Az Ügynökség idén egy igazán exkluzív élménnyel készül, a BCEFW Pre-Fall Collection során még a nemzetközi divathetek előtt mutatja be több mint harminc magyar és régiós tervező legújabb kollekciójának limitált válogatását a nemzetközi nagykereskedők és az érdeklődő nagyközönség előtt.

A divathét utolsó három napján, két különböző helyszínen megtartott divatbemutatók lehetővé teszik, hogy a legnagyobb viszonteladók hazánkban találkozzanak először a következő szezon darabjaival és elsőként adják le rendeléseiket. A bemutatók mellett Budapest különböző pontjain számos side event is várja az érdeklődőket, valamint egy virtuális üzlet, ahol online szerezhetők be a kortárs tervezők szezonális darabjai az esemény ideje alatt.

„Stratégiai döntést hoztunk, amikor a Budapest Central European Fashion Week-et közel egy hónappal hamarabb szerveztük meg annak érdekében, hogy a hazai divatipart még inkább bekapcsoljuk a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, valamint a rendezvény nemzetközi pozícióját is megerősítsük. A BCEFW Pre-Fall Collection korai időpontjának köszönhetően a nemzetközi viszonteladók és forgalmazók még a szezon elején megismerhetik az új kollekciók meghatározó darabjait, így fokozottan érvényesülhet az értékesítésösztönző célkitűzésünk, hiszen ebben az időszakban a költségvetésük jelentős része még nincs lekötve. Az őszi BCEFW során összesen 4000 vendég érkezett többek között Európából, Közel-Keletről és Amerikából, akikkel a tervezők személyesen is találkozhattak. Idén hasonlóan sokszínű vendégkört várunk a rendezvényre, ami kivételes alkalom a márkák számára, hogy határokon átívelő népszerűségre tegyenek szert és bővítsék nagykereskedelmi lehetőségeiket.” – emelte ki Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója.

Ezekben a napokban Budapest igazi divatvárossá változik. A Magyarországra látogató nemzetközi szakmabeliek, viszonteladók és sajtómunkatársak a legújabb kollekciók mellett megismerhetik hazánk két jelentős turisztikai vonzerővel bíró épületét is, továbbá a kiegészítő programoknak köszönhetően Budapest belvárosát, amely egy teljes héten keresztül kínál közel húsz divattematikájú programot.

Jegyet vásárolva személyesen is lehet követni a divatbemutatókat, de online, az élő közvetítésen is
Fotó: HFDA

A 2022-23-as őszi-téli kollekciókat felvonultató catwalk show-k pénteken a Királyi Lovarda épületében, szombaton és vasárnap pedig a Szépművészeti Múzeumban tekinthetők meg.

A tizenkilenc magyar és két lengyel tervezőtől egyenként tíz szettet láthatunk, továbbá a szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a diverzitásra és a pozitív testkép hangsúlyozására. A Fashion Street-en található Deák Palotában kiemelt kísérőprogramként öt, míg a Szépművészeti Múzeumban hét hazai márka kiállítása tekinthető meg, köztük különféle kiegészítőket és ékszereket tervező brandek. A személyes részvétel mellett az események és divatbemutatók online is követhetőek lesznek a BCEFW hivatalos Facebook oldalán, illetve TikTok csatornáján.

Az ügynökség további vásárlási élményt kínál a metaverzum digitális világában virtuálisan felépített üzlettel , melybe belépve képet kaphat a vásárló a magyar kortárs darabokról, amik egy kattintással közvetlenül elérhetőek és meg is vásárolhatóak a Budapest Select Concept Store oldalán.

Az Ügynökség a tavalyi évhez hasonlóan, idén is az Ökumenikus Segélyszervezet számára ajánlja fel a jegyértékesítésből befolyó összeget, mellyel a segélyszervezet éves munkájához járul hozzá, hogy minél több rászorulónak tudjon ételt, otthont, esélyt biztosítani. A tavaly októberi bevételek alapján a felajánlás kétmillió forint volt.

A Magyar Divat & Design Ügynökség azon dolgozik mind a kommunikációját, mind a hazai rendezvényeit figyelembe véve, hogy a fogyasztók tudatosan hazai tervezői darabokat válasszanak. A fenntarthatóság megjelenik a BCEFW programjában is, ahol egyre több divatmárka alkalmaz zero waste, upcycling, patchwork és egyéb környezettudatos módszereket az etikus működés érdekében.

Az MDDÜ az iparág érdekképviseleti és kollektív érdekérvényesítési szervezeteként a BCEFW rendszeres megvalósításával platformot teremt a hazai és regionális tervezőknek kollekcióik bemutatására, illetve felhívja a szakma, valamint a sajtó figyelmét a magyar tehetségekre. Az esemény megrendezése hosszútávon hozzájárul ahhoz, hogy Budapest régiós divatipari központ legyen, amely az Ügynökség egyik legfőbb stratégiai célkitűzése.

A BCEFW oldalán találsz bővebb információt a programokról.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)