Mindenhol a magyarokat akarják
Az első a Dior divatház saját magazinjának készült, amely jelenleg csupán a 11. számnál tart, eddig mégis már négy magyar nevet szerepeltettek a fantasztikus fotók kreditjénél. Míg a 8. számban Rajzák Kinga pózolt "Mixed Inspiration" címszó alatt, addig nyáron már másik csodaszép topmodellünk, Mihalik Enikő (Visage) nyolc oldalas beauty képei kerültek terítékre. A vibrálóan csillogó sminkeket maga Peter Phillips, a Dior smink szekciójának imidzséért felelős kreatív igazgató készítette, a fotókat pedig az a Richard Burbridge, aki Axente Vanessa egyik legnépszerűbb Chanel kampányát is.
Ezeket láttad már?
Legnagyobb örömünkre Dior kedvenc tehetségeinek listájára idén felkerült a külföldön egyre ismertebb és elismertebb Perlaki Márton, fotós és Tüzes Tamás, mesterfodrász is. Természetesen egy tetőtől-talpig Dior "Future Pespectives" fotósorozattal és a Gucci legfrissebb kampányarcával. Ők ketten együtt megalkották már Helmut Lang teljes tavaszi kampányát és Carven parfüm reklámját is, aminek készületeiről egy szuper videót is láthatunk ide kattintva. Nem csoda, hogy a divatszakma legnagyobb nevei figyeltek fel rájuk, hiszen Márton ezeken kívül még két Carven és egy Furla kampánnyal büszkélkedhet és olyan magazinoknak fotóz, mint a New York Times, vagy a W, ahova például Lily Collins színásznőt kapta lencsevégre. Vagy ott volt a francia L`Officiel is, szintén Raf Simons kollekciójának ünneplésével. Tüzes Tamásról legutóbb Tombor Zoltán Supernation magazinja kapcsán meséltem, ám azóta portfóliója további Phillip Lim és Opening Ceremony lookbookkal is bővült.
A második sikersztorira pedig az angol The Gentlewoman magazin őszi-téli számában került sor. Akik számára esetleg ismeretlen lenne a divatlap, íme néhány felejthetetlen név az utóbbi címlapokról a miheztartás végett: Adele, Beyoncé, Björk, Christy Turlington és Vivienne Westwood. Szóval ilyen sztárok fotói közé került be most az amerikai Vogue állandó szereplője, Axente Vanessa (Attractive) is, méghozzá a mesés Fontainebleau-i kastély erdejéből. Főszerepben a természet színeihez közel álló tweed és kötött anyagok rétegezése látható, Chanel-től kezdve Balmain-on át Marc Jacobs-ig, csakis a legnagyobb márkákat bemutatva.
A Gentlewoman második magyar neve pedig nem más, mint Szabó Ádám mesterfodrász. Mártonhoz és Tamáshoz hasonlóan anno ő is rengeteget közreműködött a The Room magazin felépítésében (melyben természetesen Enikő és Vanessa is többször helyet kapott), például 2011-ben Tilda Swinton frizuráját lőtte be a címlapra. Azóta is folyamatosan olyan magazinoknak alkot, mint a francia GLAMOUR, a Numéro, vagy a L`Officiel és a spanyol, kínai Vogue, sőt a török verzió címlapjára is. Haj-alanya most Malaika Firth volt, aki azzal vált ismertté, hogy húsz év eleteltével első színes bőrű modellként került be egymás után kétszer a Prada kampányába. A divatfelelős pedig az a Charlotte Collet volt, aki például Enikő legutóbbi dögös POP divatanyagát stylingolta.
Hát nem lenyűgöző? Eljutottunk oda, hogy egyszerűen minden fashion-szál összeér!
Kattints ide és nézd meg itt az összes fotót:
Mindenhol a magyarokat akarják Amikor minden divatszál összeér.