Mihalik Enikő megcsípte a Kenzo kampányát
Ezeket láttad már?
Most már valóban elmondhatjuk, hogy nincs olyan nap, hogy ne érkeznének új hírek magyar reménységeinkről.
Palvin Barbi legnagyobb dobása a Chanel és a C&A-Stella McCartney kampány, de itt a következő nagy előrelépés: újabb divatanyaga jelent meg a legújabb francia Vogue-ban.
Mihalik Enikő begyűjtött egy Hugo Boss Black és egy Hugo Boss Orange kampányt, és már szinte követhetetlen a divatanyagainak száma. A legfrissebb hír vele kapcsolatban, hogy a 2011-es tavaszi-nyári szezonban megcsípte a Kenzo kampányát, immáron másodszor, hiszen épp egy éve, a 2010-es tavaszi-nyári szezonban is ő volt az arcuk.
Az alábbi kép pedig a francia Vogue december-januári számában jelent meg. Enikőt Mario Sorrenti fotózta, és Carine Roitfeld, a magazin leköszönő főszerkesztőjének segítségével segítségével változott csúf öregasszonnyá.