Merő Péter ready-to-wear kollekcióját az igazi nő inspirálta, aki nem a lájkok számában méri az értéket
Látványos kezdéssel és még látványosabb zárással mutatta be első ready-to-wear kollekcióját Merő Péter a Nemzeti Múzeumban tartott prezentációk során a Budapest Central European Fashion Weeken.
Ezeket láttad már?
Merő Péter 2023-24-es őszi-téli MERO 2 B ready-to-wear kollekcióját az igazi nő inspirálta, aki magabiztos, vagány és nem a lájkok számában méri az értéket. A kollekció a közösségi oldalakon látható kreált tökéletesség hatásaira hivatott felhívni a figyelmet és az igazi világot szeretné megmutatni, igazi nőkkel, izgalmas, szexi és minőségi ruhákban.
Bennünk lakozik az erő
A MERO prezentációja egy latexet viselő rúdtáncos bemutatójával kezdődött, megmutatva azt az erőt, ami a tervező szerint minden nőben ott lakozik. „Az ötlet az volt, hogy a táncos azt a fajta nőt és álomvilágot mutassa be, amit a legtöbb nő szíve szerint megélne. Nem biztos, hogy ilyen formában, de minden nőben lakozik egy ilyen erő.” – magyarázta Merő Péter, a márka tervezője.
A bevonuló modellek fekete, piros és ezüst színekben pompázó szetteket viseltek, és miután megnézték magukat a tükörben, egy kanapén foglaltak helyet. A prezentáció olyan volt, mintha egy bárban lennénk, ahol szombat este különlegesebbnél különlegesebb szettekben sorakoznak fel a hölgyek. A szabásvonalakat tekintve a testhezálló és a lazább vonalú darabok keveredtek, olyan ruhákat eredményezve, amelyek ötvözik a nőiességet a vagánysággal.
„A piros szín egybeforr a nőiességgel, ezért is szeretem annyira. Hangsúlyos szín, izzó, de ez képviseli legjobban a nőiességet, és az ezüst melletti kontrasztja tetszik nekem igazán. Az alakot követő fazonokat kevertük a kicsit lazábbal is. Vannak olyan felsők, amelyek egy lazább szoknyával illetve egy szűk szoknyával is csinosak, így a megfelelő alkalomhoz mindenki úgy alakíthatja ezt a ruhatárat, ahogyan szeretné.” – tette hozzá a tervező. A prezentációt Ráskó Eszter zárta egy egyedi Merő Péter által megálmodott piros tüllruhában Lady Gaga elhíresült Bloody Mary című számára táncolva, pont, ahogy azt a népszerű Wednesday videókban is láthattuk, ezzel is utalva arra, hogy lehet egy bemutató bármilyen különleges, a trendek hozzák a sikert.
Minőségi divat minden nőnek
A MERO márka első ready-to-wear kollekciója azzal a céllal készült, hogy minél több hölgy jelenhessen meg minőségi ruhákban. „Úgy gondoltam, eljött az ideje, hogy online is értékesítsem a ruháimat, illetve meg akartam adni a nőknek azt a lehetőséget, hogy gyakrabban bújhassanak Merőbe. Az inspirációm mindig is a nő. A ruhákban a nők megélhetik a nőiességüket és a kombinációikkal a mindennapokba is belevihetik azt a femme fatale életérzést, amit én képviselek. Nagyon örülök, hogy van egy ready-to-wear kollekció, amit nektek adhatok, és remélem, hogy minél gyakrabban fogjátok hordani.” – nyilatkozta Merő Péter a prezentáció után.