Meleg párral kampányol a GAP
Köztudott, hogy a divatvilág kifinomult ízlésű tervezői, fotósai, stylistjai és modelljei közül többen vonzódnak saját nemükhöz.
Ezeket láttad már?
Marc Jacobs látványa minden női szívet megdobogtat, annak ellenére, hogy a tervező nyíltan és büszkén vállalja, hogy meleg. A divatcégek reklámkampányaiban azonban csak ritkán találkozunk meleg párokkal. Mégis javuló tendenciáról beszélhetünk, az elmúlt években ugyanis kifejezetten törekednek rá a divatházak, hogy hirdetéseikkel az említett közönséget is megcélozzák.
Oliviero Toscani olasz fotóművész, aki a provokatív Benetton-kampányairól híres, próbálkozott már korábban homoszexuális párokat ábrázoló plakátokkal, a Dolce & Gabbana, a Cartier és az Abercrombie & Fitch is több alkalommal állt ki a melegek jogaiért, a reklámkampányokban és reklámfilmekben.
Nemrégiben a GAP is a melegeket támogató tábort erősíti: Los Angelesben, egy óriásplakáton Rory O`Malley és barátja, Gerold Schroeder szerepel, ketten egy szürke GAP pólóba bújva, a cég "Be Bright" kampánya részeként hirdetik a melegek büszkeségét.