Meleg párral kampányol a GAP

2012. május 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Köztudott, hogy a divatvilág kifinomult ízlésű tervezői, fotósai, stylistjai és modelljei közül többen vonzódnak saját nemükhöz.

Marc Jacobs látványa minden női szívet megdobogtat, annak ellenére, hogy a tervező nyíltan és büszkén vállalja, hogy meleg. A divatcégek reklámkampányaiban azonban csak ritkán találkozunk meleg párokkal. Mégis javuló tendenciáról beszélhetünk, az elmúlt években ugyanis kifejezetten törekednek rá a divatházak, hogy hirdetéseikkel az említett közönséget is megcélozzák.

Oliviero Toscani olasz fotóművész, aki a provokatív Benetton-kampányairól híres, próbálkozott már korábban homoszexuális párokat ábrázoló plakátokkal, a Dolce & Gabbana, a Cartier és az Abercrombie & Fitch is több alkalommal állt ki a melegek jogaiért, a reklámkampányokban és reklámfilmekben.

Nemrégiben a GAP is a melegeket támogató tábort erősíti: Los Angelesben, egy óriásplakáton Rory O`Malley és barátja, Gerold Schroeder szerepel, ketten egy szürke GAP pólóba bújva, a cég "Be Bright" kampánya részeként hirdetik a melegek büszkeségét.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Geszti Péter: „Csak az öregszik meg, akinek nincs terve a jövővel”

Geszti Péter: „Csak az öregszik meg, akinek nincs terve a jövővel”

Ezekkel a termékekkel érdemes előre feltölteni a kamrát karácsony előtt (x)

Ezekkel a termékekkel érdemes előre feltölteni a kamrát karácsony előtt (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)