Meleg párok, édeshármas - itt a Calvin Klein szexközpontú kampánya
A divatcégek folyamatosan próbálnak egymásra licitálni, és szezonról szezonra messzebbre merészkednek.
Ezeket láttad már?
A Calvin Klein egyébként is mindig híres volt az erős vizuális reklámjairól, amelyekből nem hiányzik a szexuális energia sem. Mi az hogy? Nem egy kampányunk billegett már a betiltás határán, de valójában az emlékezetes Brooke Shields reklám óta, minden hirdetésük nagy figyelmet kap. Idén megint tettek róla, hogy beszédtéma legyen a Calvin Klein Jeans reklámja, amely természetsen megint a szex körül bonyolódik.
A fotókat Mario Sorrenti készítette, és a koncepció szerint a képeken szereplő élethelyzeteket valós párbeszédek, üzenetváltások ihlették, és a legkülönbözőbb szexuális identitású párokat vonultatja fel. Meleg, leszbikus, édeshármas, magánzó, mindenki kap egy-egy felvillanásnyi időt.
Természetesen máris eléggé megosztó a reklám, de emiatt a marketingszakemberek cseppet sem szomorúak. Neked mi a véleményed?