Megújultak a C&A üzletek
A C&A 9 budapesti és 2 debreceni áruháza több hetes korszerűsítés után új megjelenéssel és hangulattal várja vásárlóit. A mai naptól kezdve a C&A izgalmas vásárlási élményt nyújt, amely az új cégarculati elemeket korszerűsített ügyfélszolgálattal, valamint a farmerre és a fenntarthatóbb termékkínálatra összpontosítva ötvözi. A 11 magyarországi áruház frissítése része a C&A felgyorsított beruházásainak. A következő hónapokban a cég Európában több mint 400 üzlet modernizálását fejezi be.
Ezeket láttad már?
Közvetlenül a megújult üzlethelyiség homlokzatán az új C&A logó elegáns és modern dizájnjával vonzza a tekintetet. A körülbelül 1000 nm-es áruházaknak az új cégarculati elemek friss megjelenést kölcsönöznek, és a C&A -t modern, befogadó márkaként mutatják be. A nagyméretű fotók a merészebb vizuális nyelvet tükrözik, a terméket helyezi a középpontba. Tájékozódást adnak és leegyszerűsítik a vásárlást.
Cégünk különösen a fenntartható divatot képviseli az egész család számára, jó minőségben és megfizethető áron. A fenntarthatósági üzenetek visszatérő dizájnelemek, amelyek felhívják a vásárlók figyelmét a fenntarthatóbb ruhák széles választékára és a C&A fenntarthatósági törekvéseire.
A fenntarthatóságra való folyamatos összpontosítás részeként a C&A a női és férfi farmer területet is átalakította, hogy az összes frissített üzletben új farmertermékeket kínáljon. A farmerrészleg kialakítása az új kollekciót a legjobban mutatja be, míg a szöveges tájékoztatók és a próbababák felvilágosítják a vásárlókat az új szabásról és lábformákról.
Az ingyenes Wi-Fi és QR-kódok az online áruházra mutató árcédulán megerősítik a C&A elkötelezettségét egy többcsatornás megközelítés mellett, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy zökkenőmentesen vásároljanak az üzletekben és online.