Megérkezett a magyar piacra a Zalando – Önkifejezésre fókuszáló kampánnyal debütál a világmárka
Több mint 1700 márka 350 ezer terméke lesz elérhető a webáruház hazai kínálatában, így a magyar divatrajongók egy egészen új platformon találják meg a stílusukhoz leginkább illő darabokat.
Ezeket láttad már?
A piaci bevezetés alkalmából a márka hazai kreatív csapattal, művészekkel és influenszerekkel kollaborált, és olyan nevekkel indítja el az önkifejezésre fókuszáló kampányát, mint Kovács Patrícia, Keller Adél, Szabó Hédi és WhisperTon, akik a Zalando páratlan kínálatának segítségével mutatják meg egyedi stílusukat.
A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmód platformja, nagyszabású kampánnyal ünnepli magyarországi indulását. A márka hazai művészek és tartalomgyártók bevonásával inspirálja a divatrajongókat, hogy szabadon, saját stílusuknak megfelelően tudják kifejezni önmagukat, a platformon elérhető több, mint 1700 márka segítségével.
“Az Én Stílusom. Az Én Történetem” elnevezésű kampány az online áruház divatkínálatának sokszínűségét tükrözi, és bemutatja, hogy a platformon tényleg mindenki megtalálhatja saját stílusát, valamint a magyar divatkultúrából is mutat egy szeletet: hazai fotósok, művészek és kreatív szakemberek segítségével helyezi reflektorfénybe azokat, akik stílusukkal ünneplik egyediségüket.
Gregus Máté fotóművész fotózta Kovács Patrícia színésznőt, valamint három tartalomgyártó influenszer: Keller Adél, Szabó Hédi és WhisperTon egyedi stílusát, akik a kampány során a Zalando darabjait használják inspirációs forrásként.
"Számomra a stílus sokkal többet jelent, annál, hogy mit veszek fel egy nap. Amellett, hogy az öltözködés az önkifejezés egyik legmeghatározóbb módja, szeretem a ruháimon keresztül is inspirálni a követőimet, fontos, hogy önazonosak legyünk. Ezért is voltam annyira lelkes, amikor meghívást kaptam, a Zalando hazai kampányába, ahol egy csodálatos csapattal dolgozhatok együtt” mondta Kovács Patrícia.
A divat és életmód vezető európai online platformjaként a Zalando átfogó kínálattal érkezik a magyar piacra, amelyben minden megtalálható lesz az örök klasszikusok és leghíresebb tervezők kollekcióitól kezdve, a legújabb streetwear darabokig. A hazai divatrajongók több, mint 350 000 termékből válogathatnak majd, olyan izgalmas márkáktól, mint a Nike vagy a Bershka, de megtalálhatóak lesznek a Tommy Hilfiger, a Hugo Boss, a Guess, Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino darabjai is, amelyek közül több most debütál a magyar piacon.
Daniel Rogiński, a Zalando közép- és kelet-európai igazgatója így nyilatkozott: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Zalando közösségében köszönthetjük a divat magyar szerelmeseit is és alig várjuk, hogy végtelen választékunkkal inspiráljuk őket. Széles kínálatunkkal lehetővé tesszük, hogy a divatrajongók megtalálják saját, egyedi stílusukat és megmutassák különleges egyéniségüket. Arra törekszünk, hogy a piacon található termékek legszélesebb skálájával és magas szintű kiszolgáló rendszerünkkel sokak számára a divat kiindulópontja legyünk.”
A Zalando applikációja hozzáférést biztosít Európa legátfogóbb divatkínálatához (elérhető az App Store és a Google Play Store-on keresztül), valamint 100 napos ingyenes visszaküldési lehetőséget is kínál.