Mary-Kate és Ashley Olsen divatról, médiáról és üzletről mesélnek

2013. október 22.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Net-A-Porter exkluzív interjút készített a divattervező és stílusikon ikrekkel, Mary-Kate és Ashley Olsennel. Most ebből az interjúból kiemelünk néhány izgalmasabb gondolatot.

Mary-Kate, Ashley Olsen
Fotó: Vogue

A lányok elmesélték, honnan is jött az öltet a The Row márka létrehozásához : "Láttuk, hogy ilyesmi még nincs a piacon... Tudtuk, hogy nem létezik olyan másik márka, ami minőségi és modern alapdarabokat kínálna. Ha túl sok dizájner márka van rajtam, hülyén nézhetek ki, ilyenkor szükségem van valamire, ami kicsit megtöri az összhatást. Ha például egy Chanel kabátot viselsz, szükséged lehet egy ismeretlenebb darabra, ami kihangsúlyozza a kabát különlegességét. Remélem, hogy a The Row pontosan ezt nyújtja" – magyarázta Ashley Olsen.

Az ikrek arra is kitértek, hogyan kezdtek a divat iránt érdeklődni: "A Bír-lakban hetente háromszor hat órát töltöttünk a próbateremben, mert 12 különböző ruhát kellett hordanunk" – mesélte Ashley. Majd testvére hozzátette: "Már akkor elkezdtünk saját ruhákat tervezni magunknak, hiszen olyan kicsik voltunk. Így, azt hiszem, abban a korszakban szerettük meg ennyire a divatot és mostanra a megszállottságból hivatás lett" – mondta Mary-Kate Olsen.

A fiatal lányoknak nem könnyű a média állandó figyelmében élni, de megpróbálják minél jobban elkerülni a fotósokat: "Van egy bizonyos határvonal New Yorkban, amit ha átlépsz már New York-inak számítasz, és attól kezdve békén hagynak... De mi az irodában vagyunk egész nap, aztán otthon, vagy valamelyik étteremben vacsorázunk, így nem igazán van rá lehetőségük, hogy fényképezzenek minket" – vallotta Ashley.

A sztárok fontosnak tartják a feltörekvő tehetségek segítését is. Ashley-nél, például, mindig van néhány projekt, akár ékszerrel vagy bútordizájnnal kapcsolatosan, amiről eldönti, hogy kivel kéne beszélniük a kezdő tervezőknek. Mary-Kate pedig hozzátette, hogy nekik nem sok energia felemelni a telefont, de ez nagyon sokat számíthat másoknak.

Ami a jövőbeni terveiket illeti, nagy divatmárkák is megkörnyékeztek már őket, de most a The Row-ra koncentrálnak teljes mértékben, bár nem zárják ki, hogy besegítsenek egy kicsit ide-oda.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

glamour plusz ikon Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)