Marc Jacobs lenyúlta a Saint Laurent ötletét
Három éve, amikor Hedi Slimane igazán belekezdett a francia divatház új imidzsének felépítéséhez, meglepő arcokat szerződtetett a Saint Laurent új arcainak.
Ezeket láttad már?
A kísérlet nagyon is bevált, Courtney Love vagy Marilyn Manson ugyan egyáltalán nem az a tipikus luxusmárka-reklámarc, de az új, vagány szellemiséget tökéletesen kifejezték. Nos, a márkát újra csúcsra juttató tervezőt idén száműzték, és úgy tűnik, hogy az örökségét alaposan szétcincálják. Most éppen Marc Jacobs lopott el egy darabot Hedi Slimane receptjéből.
A zseniális tervező egészen egyszerűen lenyúlta a vetélytársa modelljeit a 2016-17-es őszi-téli kampányához. A David Sims által fotózott sötét hangulatú, darkos-gótikus képein újra felbukkan Marilyn Manson, Courtney Love és Cara Delevingne, akik szintén együtt szerepeltek a Hedi Slimane-féle Saint Laurent kampányban.
Courtney Love 1994-ben találkozott a Marc Jacobs-szal:
Marilyn Manson a luxusmárkák kedvence lett:
A mostani hirdetéshez egyébként Marc Jacobs hosszas kommentárt fűzött, minden egyes modellel kapcsolatban kifejti, hogy mikor találkozott vele először, milyen viszony fűzi őket össze. A hirdetésben Missy Elliot, az énekesnő, St. Vincent (aki egyben Cara Delevingne párja is), a ´70-es évek legendás színésznője, Sissy Spacek, vagy például a híres zenész, művész, Genesis P-Orridge.
Missy Elliot nem ismer határokat, ez inspirálja Marc Jacobs-ot:
Marc Jacobs persze nem nagyon szorul rá, hogy másoktól lopjon ötleteket, de az mindenesetre gyanús, hogy pont ezeket a hírességeket kérte fel, pont ugyanabban a szezonban. Lehet, hogy ez egy fajta üzenet?
A divattervező 13 évesen látta a Carrie című horrorfilmet, Sissy Spacek azóta ikon Marc Jacobs számára:
Cara Delevingne partnere a rocksztár St. Vincent, azaz Annie Clark egy interjújával lopta be magát a dizájner szívébe: