Már pelenka kell a legendás divattervezőknek?
Alexsandro Palombo illusztrátor, tervező, dolgozott már Milánóban, Párizsban és Ázsiában is luxusmárkáknak.
Ezeket láttad már?
A művész azonban időnként szeret beleharapni az őt etető kézbe. Most például egy humoros sorozatot tett közzé a divatipar legnagyobb szereplőiről. Karl Lagerfeldről, Giorgio Armaniról, Donatella Versace-ról és más neves dizájnerekről készített karikatúrákat. A rajzokon a neves tervezők az általuk vezetett cégek logójával díszített pelenkában feszítenek.
Palombo fricskája nyilván annak szól, hogy lassacskán versenyt futnak a cégek, hogy ruhák, kiegészítők mellett szinte mindenféle terméket piacra dobjanak a luxusmárkák nevével. Gondoljunk csak a Chanelre, amely gyártott már szörfdeszkát, sílécet, óvszert vagy éppen gitárt. A pelenka sem lenne olyan elvetemült ötlet, ha már a luxuscégek újabban a legkisebb generációnak is elkezdtek tervezni.
A grafikus fricskája persze úgy is értelmezhető, hogy a divat nagy dinoszauruszai lassan olyan korba érkeznek, hogy újra pelenkára szorulnak.
Lazán kapcsolódik a témához, de ha már pelenka és humor, akkor eszünkbe jutott Kis Chan klipje, a képgaléria megtekintéséhez ajánljuk a fiatal magyar zenész számát, íme:
Már pelenka kell a legendás divattervezőknek?