Magyarországon nyitotta meg első közép-európai üzletét a népszerű amerikai márka
A több mint 40 éves múltra visszatekintő American Eagle divatmárka Közép-Európa első üzletét hazánkban nyitotta meg. Az egyéniséget sugárzó férfi és női ruházati termékek és kiegészítők már megtalálhatók a Westend első emeletén.
Ezeket láttad már?
A márka pozitív életszemlélete mellett az egyéniségre épít. Célja, hogy Amerika, Kanada, Mexikó, Kína és Hong Kong után Közép-Európának is megmutathassa, hogy a valódi erő az ifjúság optimizmusában és magabiztosságában rejlik.
Az American Eagle elsősorban a világ középiskolásait és egyetemi hallgatóit célozza meg. Azonban az egyedi, életvidám hangulatot, bohókás formákat és színeket úgy ötvözi a márka a letisztult vonalvezetéssel, hogy bármely korosztály megtalálja azt a darabot, amit muszáj lesz hazavinnie.
A márka zászlóshajója a kendőzetlen igazságnak, ennek megfelelően már 2006-ban retusálás nélküli reklámokban mutatták be az aerie nevű fehérnemű almárkát. Kampányaik célja, hogy felvegyék a kesztyűt a média által használt fotómanipulációkkal, ezáltal népszerűsítve a reáliás testkép elfogadását. Az erőt és egyéniséget sugárzó alapdarabok mellett, hamarosan a budapesti polcokon is elérhetők lesznek az aerie melltartói és más alsóneműi is.