Magyar tervezőt ajánl a neves dizájnmagazin
A magyar topmodellek nemzetközi sikerei mellett nagy örömünkre egyre gyakrabban hallani hazai divattervezőink pozitív külföldi fogadtatásáról is. Legutóbb Abodi Dórára és Mojzes Dórára figyeltek fel, Napsugar von Bittera pedig már évek óta a Dolce&Gabbana kedvenc magyar dizájnere.
Ezeket láttad már?
Most egy újabb kiváló hazai tervező, Anh Tuan munkásságával foglalkozik az egyik legnevesebb dizájnnal foglalkozó magazin, a Wallpaper. A rövid bemutatás mellett hazai dizájnerek és kiváló minőségű márkák termékeiből látható egy összeállítás, Anh Tuan, Nanushka vagy a KEPP Showroom kreációi mellett Herendi porcelánt és Omorovicza arctisztítót is ajánlanak az olvasóknak. Megkérdeztük Anh Tuan csapatát az örömhírrel kapcsolatban.
Hogyan jött a felkérés?
A StyleFile főszerkesztője régóta ismeri a brandet és személyesen Tuant is, és a mostani, országokról/városokról szóló sorozat jó alkalmat nyújtott Budapest és az Anh Tuan brand szerepeltetésére online és a nyomtatott verzióban is.
Volt már hasonló nemzetközi megjelenésetek?
Már számos megjelenésünk volt külföldi magazinokban, de úgy gondoljuk, hogy a Wallpaper a világ egyik legnevesebb dizájnnal foglalkozó magazinjaként mindenképpen egy magasabb szintet jelképez, így különösen örülünk neki. A világ legjobb (és legszebb) termékei, legtehetségesebb emberei között mutatkozhattunk be, és ez megerősített bennünket abban, hogy jó irányba fejlődünk, és természetesen új inspirációt is nyújtott.
Mik a tervek a márka még szélesebb körű nemzetközi megismertetésével kapcsolatban?
Körvonalazódóban vannak további nemzetközi magazinmegjelenéseink, az Anh Tuan termékek egyre több külföldre is szállító webshopban elérhetőek (pl. www.slangslang.com ), így külföldi vagy vidéki vásárlóink is könnyebben hozzájuthatnak.