Álomszép fürdőruhák magyar tervezőtől: ismerd meg a Muse de la Mer márkát

2021. június 3.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Egyre több helyen ütik fel a fejüket a nyári szezon kedvenc darabjai, köztük a szebbnél szebb fürdőruhák és bikini szettek. Ugyan a fast fashion csalogató lehet, de ennél sokkal izgalmasabb egy magyar tervező fürdőruha kollekciója, ami tele van sztorikkal.

Mit ér egy fürdőruha igazi háttértörténet nélkül? A Muse de la Mer fürdőruhák megálmodója, Vereb-Horváth Eszter gyerekkori álmát valósította meg, amikor 2019-ben megalapította fürdőruha márkáját. A bikinik és egyrészes darabok Franciaország különleges jegyeit viselik magukban, egyedi, Eszter által tervezett mintákkal és sziluettekkel úgy, hogy a gyártás során minden anyagmaradék felhasználásra kerül.

Eszter márkája rengeteg sztorit rejt magában, ami a vásárlók számára is rendkívül értékessé teszi a fürdőruhákat. Ugyan most még Magyarország meghódítás a cél, de nem titok, hogy a tervező Európa felé is szeretne nyitni.

Nagyon érdekes a márkád neve. Mesélnél egy kicsit róla, hogy miért ezt a nevet viselik a kreációid?

Korábban Franciaországban éltem (Cannes-ban szakmai gyakorlaton voltam, Lille-ben pedig egyetemre jártam), ahol óriási hatással volt rám a francia nők kifinomult stílusa. A márka megálmodásakor egyértelmű volt számomra, hogy francia nevet szeretnék adni a brandnek. Olyat, amiben megjelenik a tenger, illetve az az inspiráló nő, akinek a fürdőruháimat tervezem. Így állt össze a Muse de la Mer (ejtsd: műz de la mer) ami magyarul annyit tesz, a tenger múzsája.

Miért specifikusan a fürdőruhákra esett a választás? Nem sok fürdőruha márka van Magyarországon, így tulajdonképpen hiánypótló a Muse de la Mer.

Valójában sok fürdőruha márka van Magyarországon, viszont a legtöbb inkább tömeggyártással foglalkozik. A hozzám hasonló, kisebb volument előállító vállalkozásokból viszont tényleg nincs sok, azt gondolom ebben a kategóriában mindenki valamilyen formában az egyediségre törekszik. Én gyerekkorom óta oda vagyok a fürdőruhákért, nem titok, hogy közel 20 darab van a szekrényemben. Ugyanakkor nagyon sokszor kutatnom kellett olyan darabok után amik egyszerre praktikusak, letisztultak, nőiesek és van bennük valami különleges. Én ezeket a tulajdonságokat igyekeztem fúzionálni a saját fürdőruháimban.

Kiknek készülnek a fürdőruhák?

Alapvetően azok a lányok és nők az elsődleges célcsoportom, akik a vízparti megjelenésüket épp annyira megtervezik és komolyan veszik, mint a városi kinézetüket. Azok, akiknek fontosak a nőies részletek és a magas minőség, illetve nem csupán praktikusági szempontokat mérlegelve választanak fürdőruhát. Azok, akik nem szeretnék hogy a fürdőruhájuk többször is szembejöjjön velük a strandon. A vásárlóim között 20 és 45 év közötti hölgyek vannak, és nagyon büszke vagyok rá, hogy a legtöbben már visszatérő vásárlók.

Hogyan jellemeznéd a márkád? Mik a főbb jellemzői a fürdőruháknak?

Klasszikus, mégis igazodik az aktuális trendekhez, nőies, játékos és valamennyire formabontó. Nincs sok modell, időről időre egy-egy új fazonnal egészül ki az alap kollekció.

Milyen gyakran készülnek új kollekciók?

Évente 2 új kollekció érkezik, az egyik a tavaszi-nyári időszakra, a másik pedig az őszi-téli “wellness” időszakra. A Muse de la Mer formavilága ritkán változik, a közönség-kedvenc fazonok évről évre visszatérnek, más-más színekben, esetleg mintákkal. Vannak vásárlóim, akik egy adott fazonban megtalálták a tökéletes fürdőruhát, és nincs olyan szín, amiben ne lenne meg nekik. Ez óriási öröm számomra: hiszek benne, hogy ha megvan a tökéletes fazon, akkor nem kell szükségszerűen kísérletezni - különösen, ha abból minden évben érkezik egy-egy különleges szín.

Van egy kedvenc kérdésem, amit mindenkinek felteszek, mert rendkívül fontos, ha valaki tudatos vásárló: mit gondolsz a fenntarthatóságról és te hogyan teszel érte az életedben és a márkádban?

A fürdőruhák itthon készülnek, és az anyagokat az utolsó milliméterig felhasználjuk. Igyekszem mellőzni a pazarlást és halmozást, tudatosan kalkulálni minden alapanyaggal, amit hazai szolgáltatóktól szerzek be. Az idei év egyik újítása, hogy az utolsó anyagdarabokból hajpánt kiegészítőket készítünk, amiket szintén meg lehet vásárolni a webshopban.

A mindennapi életemben törekszem a fast fashion darabok helyett hazai designer márkákat választani. Mostanában inkább azt az elvet vallom, hogy inkább 1-1 drágább szerelemdarab legyen a gardróbomban, mint sok-sok leárazáson beszerezett csecse-becse, amiket lehet, hogy sosem fogok hordani.

Azt hiszem egyetértünk abban, hogy az utóbbi időszak nem volt egyszerű egyik magyar márkának sem, de nagyon sok között, te is átvészelted. Hogyan hatott a márkádra a koronavírus?

Érezhető volt a pandémia hatása, tavaly nyáron a külföldre utazás visszaesése, az őszi-téli időszakban pedig a wellness időszak elmaradása miatt. Ugyanakkor induló márkaként azt hiszem, nem panaszkodhatok: nagyon sokan szavaztak bizalmat a Muse de la Mer-nek, és nagy boldogság számomra, hogy már most májusban elértem azokat a célszámokat, amiket júliusra tűztem ki.

A Muse de la Mer fürdőruhákat eddig többnyire letisztult, egyszerű színekben láthattuk, kevés mintával, de az új kollekcióban már megjelent az a bizonyos citromos minta is, amit Eszter maga tervezett. A kollekció ötlete Mentonban született meg. Menton egy kis város a Francia Riviérán, ahol 90 éve megrendezik a citromfesztivált, ami a fő inspirációt adta a Muse de la Mer citrom mintás kapszulakollekciójához.

Modell: Kárpáti Rebeka

Fotó: Kliszek Antal

Interjú: Pongrácz Dóra

Te bevállalnád a citromokat vagy egy másik fürdőruhában képzeled el magad?


Galéria

Bezárás
2021.06.03.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

A cél, hogy a kesztyűs szakma újra felkerüljön az oktatási térképre - beszélgetés Hornicz Bernadettel, a Pécsi Kesztyű tulajdonosával

glamour plusz ikon A cél, hogy a kesztyűs szakma újra felkerüljön az oktatási térképre - beszélgetés Hornicz Bernadettel, a Pécsi Kesztyű tulajdonosával

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)