MADONNA, MARC, MEISEL
A popistennő mindent elsöprő őszi Sticky and Sweet turnéjának párizsi koncertje annyira megmozgatta Marc Jacobs, a Louis Vuitton kreatív igazgatójának fantáziáját, hogy azonnal lecsapott a szókimondó énekesnő reklámerejére. Sms-ben kérte fel Madonnát, hogy a 2009-es tavaszi kampány arca legyen, aki örömmel beleegyezett. Az egynapos fotózást Madge legendás kollaborátora, Steven Meisel vezényelte, az eredmények pedig magukért beszélnek: februártól a Vuitton csábítóan játékos párizsi kollekciójának hangulatos képsorát találhatjuk a magazinokban világszerte. Egy füstös Los Angeles-i francia bisztróban vonagló Madonna portréi kliségyanúsak, de állítólag egy különös sztorit mesélnek el, mindenesetre nehéz lesz betelni velük. Marc repesve beszélt a válófélben lévő Madonna lélegzetelállító fizikumáról és magabiztosságáról: ?Végtelen energiája a legmegkapóbb benne, a váltások és átváltozások ötlete. Annyira hisz nőiességében, művészetében, hogy félelem nélkül hallatja hangját. Még mindig nagyon vagány; neccharisnyát is ő hozta a képekhez. És, hogy mi van még rajta? A kifutóról friss szexis minik és szűk szövetzakók sok-sok karkötővel, etnikus tűsarkúkkal. Mindehhez az elmaradhatatlan, puha, LV-monogrammos nagytáska. Így testesíti meg Madonna a végzet asszonyát, tökéletes párost alkotva a szintén nem régen szerződtetett Sean Conneryvel. Már nagyon várjuk!
Ezeket láttad már?