LV-logó a világ legdrágább óvszerén
<ŁŁŁ/>ŁŁŁNem a Louis Vuitton az első divatcég, amelyik óvszert dob a piacra, páldául a luxus márka vezető tervezőjének saját cége, a Marc Jacobs már készített óvszert.
Ezeket láttad már?
A dizájner azonban éppen nem a luxusterméket szeretett volna létrehozni, ezt már a vicces és egyszerű csomagolás is jól mutatja. Jacobs New York-i boltjaiban természetesen mindig kapható az óvszer, méghozzá viszonylag normális áron. Marc Jacobs mindössze 1,50 dollárért, tehát körülbelül 350-400 forintért árul egy darabot, ami az átlagos csomagárakhoz képest éppen nem olcsó, de nem is elképesztően drága. Főleg, ha hozzávesszük, hogy az összetűzött kartonlapba bújtatott óvszer mellé, egy kis Jacobs-féle minimálgrafikát is kapunk.
A termék egyébként Marc Jacobs honlapján általában rendelhető is.
Idén Valentin-nap előtt a Chanel előállított a maga verzióját, vagy legalábbis ezt állították. A cég tagadta, hogy óvszert dobnának piacra, pedig már azt is megszellőztették, hogy ez lenne a világ legdrágább védekezési módja. Erre azonban nem kellett túl sokat várni, ugyanis most a Louis Vuitton piacra dobta a saját óvszerét, megcélozva ezzel azt a fogyasztói réteget, akik még a hálószobában sem tudják nélkülözni a luxust.
Túl azon, hogy a csomagoláson feltűnik a Louis Vuitton jellegzetes motívuma, még arra is figyelt a cég, hogy a gumi színe is passzoljon a márka imidzséhez, és természetesen az LV-logó megjelenik az óvszeren is.
A logóval bordázott gumi darabja 68 dollárba kerül majd, és biztosak lehetünk benne, hogy a csaknem 13 000 forintos termék iránt lesz kereslet. Már csak az a kérdés, hogy mikor kezdik el hamisítani?