Luxus a heroin sikk
Hedi Slimane amióta megérkezett a francia divatházhoz, elkezdte újradefiniálni a márkát.
Ezeket láttad már?
A fotósként mindig fekete-fehérben gondolkodó kreatív vezető legelőször is lecserélte a luxusmárka nevét. Az Yves immár csak a szépségápolási termékek logójában jelenik meg. Nem kis kockázatot vállaltak ezzel, de úgy tűnik, Slimane nem retten vissza semmitől. Az általa megálmodott Saint Laurent csillogása éjfekete ragyogás, nem véletlen, hogy a márka friss arcai rocksztárok lettek.
A márka már a 2014-es nyári kollekcióját harangozza be, ehhez pedig egy régi-új arcot választott a Saint Laurent. Sasha Pivovarova tavaly megmutatta a gömbölyödő pocakját, de egyébként szülési szabadságát töltötte, de most Hedi Slimane kedvéért visszatért.
A most is meglehetősen sovány orosz topmodell tökéletes választás a megújuló márkának. Hedi Slimane fekete-fehér kampányképein a sötétre, szinte karikásra sminkelt szemekkel, a majdnem túl lenge ruhákkal, és a kiálló csontokkal Sasha Pivovarova a 90-es évek elején hódító herion sikket idézi. Nem véletlen, ha jól sejtjük a kreatív igazgató éppen ezt a rocksztáros, önpusztító, de hanyagul sikkes hangulatot álmodta meg a márkának. Egyelőre még kérdés, mennyire lesz erre vevő?