Luxus a fagyizóból!
Ezeket láttad már?
A Louis Vuitton újra saját világot teremtett a kollekciója köré.
A francia divatház legújabb bemutatóinak mindig volt egy nagyon határozott története, amely nem ért véget a divathéten, hiszen a hangulat, a történet elemei visszatértek a kollekciókhoz készült reklámkampányokban is. Így volt ez a 2011-12 őszi-téli darabokkal is, és a 2012-es kollekció bemutatójának vidám, és bájos hangulata is visszaköszön a nemrég napvilágot látott képeken.
A reklámkampány ismét átveszi a divatbemutató narrátorának szerepét, attól a ponttól folytatva, amikor a nő finom lépésekkel leszáll a hófehér körhintáról, és átsétál a közeli fagylaltozó pasztellrózsaszín paradicsomába.
A feltörekvő és befutott modellek, Daria Strokous és Kati Nescher lettek a szerencsés páros, akik a válogatott finomságok mellett a szezon különleges darabjait viselhették, beleértve az angol csipkével díszített ruhákat, a finom szabású strasszokkal, szegecsekkel és háromdimenziós virágokkal kirakott öltözékeket, a fagylaltszínű kosztümöket fehér csipkegallérral. A kiegészítők kiemelt helyen szerepelnek a 9 képen, mindenekelőtt a bemutatót nyitó nejlon-voile Lockit táska, a porosnak ható, fehérre festett krokodilbőr Speedy, és a hegyesorrú, pasztellszínű körömcipők fém orral, kecses fűzőkkel vagy egy sor apró gombbal díszítve. ?Az egész hangulat nagyon szép, nagyon különleges és nagyon varázslatos -mondja Marc Jacobs, -?és biztos vagyok benne, hogy éppoly csábítóan és frissen néz ki, mint a közelgő tavasz.