Lily, az ikon!
A divatmágus Karl Lagerfeld úgy gondolta, hogy Lily Allennél keresve sem találna megfelelő személyt a Chanel új táska kollekciójának népszerűsítésére. Miközben számos híresség keresi http://www.glamouronline.hu/divathirek/lagerfeld-aktak-514.html?archiv=1next=0 kegyeit, Nicole Kidmantől Kiera Knightley-ig, a Chanel divatház agya újabb és újabb meglepetésekkel szolgál minden kampányában. Váratlan megoldásait az idő mindig igazolja ugyan, de szokás szerint mostani döntését is fanyalogva fogadta a divatvilág. Legutóbb az 50 felett járó egykori szexszimbólumot, Jerry Hallt kérte fel a Chanel táskáinak népszerűsítésére, most pedig a szertelen Lily Allen a kiszemelt. Persze, nincs mit csodálkozni ezen, hiszen a 70 felett járó dizájner mindig figyelemmel kíséri a legfiatalabb generáció igényeit is, és igyekszik olyan hírességeket megnyerni a világ talán legismertebb divatházának, akiket a tinik példaképeiknek tartanak, ezért dolgozott már együtt az Olsen-ikrekkel is, és mostani döntésével nyilván ugyanez a célja. A szertelen angol popüdvöske természetesen repes a boldogságtól, hiszen http://www.glamouronline.hu/sztartedd/lily-allen-508.html?archiv=1next=0, sajátos http://www.glamouronline.hu/sztartedd/lily-allen-1254.html?archiv=1next=0. Lily eddig ingyen reklámozta Lagerfeld kreációit, az őszi kampányban azonban már hivatalosan is ő lesz a táskakollekció arca. A német tervezőnek más jelöltje nincs is, mert mint elmondta, már nagyon konkrét elképzelései vannak a reklámról és a koncepciójába csak Lily Allen az ideális személy. Lagerfeld külön kiemelte azt is, hogy nagyon várja már a közös munkát, mert a rendkívül vicces énekesnővel biztosan öröm lesz együtt dolgozni. Jó hír az énekesnő rajongóinak, hogy Lily augusztusban nálunk is fellép a Sziget Fesztiválon, így végre a magyar rajongók élőben is megnézhetik a nemrég új albummal jelentkező énekesnőt!
Ezeket láttad már?