Leleplezték a titkos tervezőt!
Szinte biztos, hogy a divattörténet legkülönlegesebb márkája a Maison Martin Margiela.
Ezeket láttad már?
A divatház alapítóját soha nem látjuk, de sokáig nemcsak ő, de maga a márka is rejtőzködött. Nem hirdették, nem nagyon esett szó róla, így a belga cég mindig is a beavatott ínyencek kedvence volt. Maga Margiela sokkal nagyobb hatást gyakorolt a tervezőkre, mint a vásárlókra. Egyébként 2002-ig a dizájner volt a Hermés kreatív igazgatója is.
Az utóbbi években a márka kissé kibújt a csigaházból, hiszen készítettek például parfümöt, és kollaboráltak a H&M márkával, ami igazán nagy sikert aratott, és kétségkívül az eddigi egyik legváratlanabb vendégkollekció volt a svéd divatcég életében. Ennek a nyitásnak talán az lehet a magyarázata, hogy Martin Margiela helyett 2009 óta egy titkos kreatív csapat irányítja a márka ügyeit. Az alapító a tulajdonos, Renzo Rosso szerint továbbra is "ott van, de nem úgy" a divatháznál. Hogy ez pontosan mit is jelent, senki nem tudja.
Most azonban kiderült, hogy Marios Schwab lehet a Maison Martin Margiela titkos társaságának a feje. A WWD riportja szerint ugyanis a különcnek számító dizájner a napokban hosszabb időt töltött a Maison Martin Margiela párizsi főhadiszállásán. Mivel, sem a belga márka, sem a tervező nem mondott semmit az ügyről, az is lehet, hogy csak őt kérték meg, hogy locsolja meg a virágokat. Előfordulhat még az is, hogy Schwab csak a jövőben fog csatlakozni a márkához, de hogy valami van, az biztosnak látszik, vélik a szakírók. A véleményüket arra alapozzák, hogy Renzo Russo és a Margiela egyik igazgatója is ott volt Marios Schwab legutóbbi, londoni divatbemutatóján.
A titokzatos Maison Martin Margiela márkáról most sem tudtunk tehát meg semmi konkrétat, de máris sokkal többet tudunk, mint eddig!