A legdögösebb partiruha újra divatba jött, és jobban néz ki mint valaha
Gyere, utazz velünk vissza az iPhone és közösségi média előtti időkbe! A kétezres évek legdögösebb partiruhája visszatért, és azért jött, hogy téged is meghódítson. Engedj az ellenálhatatlan csábításnak, és ha csak egy pillanatra is elbizonytalanodnál, ismételd utánunk: vajon mit tenne Paris Hilton?
Ezeket láttad már?
2003-at írunk. Beyoncé épp most kapta meg a legjobb női videóklipért járó díjat a Crazy In Love című számáért az MTV zenei díjátadóján, Phoebe Philo pedig már mintegy két éve a Chloé divatház kreatív igazgatója. Azt hittük, hogy a nyolcvanas évek lesz az az évtized, amely feledésbe merül, de tévedtünk. A kétezres évek viszont nem hagyja magát csak úgy elfelejteni – a legdögösebb partiruha trendjével kíván nagyot robbantani 2023-ban.
Vissza az időben
Ki ne emlékezne erre a pillanatra! A lenyűgöző ombre ruha, vízesésesként leomló midi szoknyaszegéllyel, Paris Hilton egyik legikonikusabb szettje a kétezres évekből. A Chanel napszemüveg pedig csak hab a tortán. Nem ez az egyetlen felejthetetlen pillanat, amiről meg kell emlékeznünk, hoztunk egy emlékezetes divatpillanatot a Szex és New York-ból is.
Úgy tudjuk, hogy Patricia Field stylist első pillantásra beleszeretett ebbe a Richard Tyler ruhába, azonnal tudta, hogy megtalálta a tökéletes darabot ahhoz a jelenethez, amikor Carrie és Big a tóba zuhannak.
A trend visszatérését mi sem előjelezhetné jobban, mint maga a kifutó. Lássuk a 2023-as Ready to Wear kollekciók azon darabjait, melyek garantálják a legdögösebb partiruha nagy visszatérését.
A ledögösebb partiruha maxiként hódít
Victoria Beckham 2008-ban létrehozta a saját divatmárkáját, amivel az igazi modern nők ruhatárában szeretne jelen lenni – így hiszünk abban, hogy nem véletlenül kaptak helyet 2023-as tavaszi kollekciójában a közkedvelt partiruha kortárs adaptációi.
A kollekciói egyébként Victoria saját, egyéni stílusát fejezik ki, mely stílus összefonódik a mai nő folyamatosan változó igényeivel és vágyaival. Célja, hogy ruháiban a nők önmaguk legjobb verziójaként létezzenek.
Kígyóbőrminta? 2023-ban is jöhet!
Az Atlein egy francia divatház, melyet Antonin Tron tervező alapított még 2016-ban, Párizsban. A márka elkötelezte magát a fenntartható alkotás mellett. A tervező nagy szörfös, így a tervezés során a testre, annak energiájára és mozgására összpontosít. Antonin az Atlein névvel az Atlanti-óceán és a természet irányába gyakorolt tiszteletét szeretné kifejezni – ez a föld színeiben pompázó kígyóbőr mintás darab kifejezi a divatház értékeit, miközben szabása tisztára olyan mint a kétezres évek partiruhájának!
A fodor örök
Tök mindegy, hogy milyen évet írunk, a fodor mindig divatos – ha tetszik, ha nem. A Bluemarine márka kedvenc partiruhánkat fodrokba borította és rózsákkal díszítette.
A Bluemarine egy befogadó márka, éppen ezért minden nő számára vonzó. A márka önmagát egy vadon növő rózsához hasonlítja, amelynek a magjait egy anya és a lánya közösen ültették el. A növényt párbeszédük táplálja, miközben személyiségeik komplementáris találkozása állandó. A jelennel aktualizálják a hagyományt – gyökerek nélkül ugyanis nincs jelen.
A kétezres évek reneszánsza
A londoni KNWLS márka letisztult módon maradt a klasszikus mintánál. Szabásvonala szinte teljesen egyezik Hilton vagy Bradshaw ruhájának szabásvonalával – mindez nem véletlen, hiszen a 2023-as tavaszi kollekciójának elemei kétségtelenül azonosíthatók Y2K, azaz kétezres évek esztétikájával.