Lady Gaga és Tony Benett a H&M karácsonyi kampányában
Idén télen a H&M egészen látványos kampánnyal és varázslatos kollekcióval készül az ünnepekre. A két világsztár, Tony Benett és Lady Gaga a főszereplői a kampánynak.
Ezeket láttad már?
"Minket a 1940-es évek Big Band korszaka inspirált a maga csillogásával és fényűzésével," mondta Johan Renck, a reklámfilm rendezője. "Az egész jelenetet átjárja az ünnepi hangulat megspékelve egy kis divattal és mögöttes humorral. Érdekes, szertelen és vakmerő, mindez csodával fűszerezve".
A kampány egy izgalmas és szórakoztató kaland, ahol a szupermodellekből és világsztárokból álló H&M család együtt ünnepli az ajándékozás és összetartozás szellemét idén karácsonykor. Egyfajta ragyogás járja át az egész hangulatot a kacér piros ruhák, szoknyák és felsők fényűző csillogásával. A kötött darabok kulcsfontosságúak az ünnepi szezonban, ahogyan Lady Gagát is egy kényelmes, túlméretezett pulóverben láthatjuk a nyomtatott kampányban.
A H&M az egész ünnepi szezonban pénzt gyűjt a CARE számára. A humanitárius szervezet azért dolgozik, hogy segítsen a legrosszabb sorsú nőknek és lányoknak a globális elszegényedés elleni küzdelemben.
A H&M minden üzletében egy különleges ajándékmatrica csomagot fog értékesíteni. A H&M Conscious Fondation minden eladott csomag árának dupláját a CARE számára adományozza.
Lady Gaga és Tony Benett kampányának és a reklám teljes verziójának premierje a hm.com -on lesz elérhető november 25-én.