„Itt nincs rivalizálás, irigység vagy kibeszélés, csak egymás támogatása” - Összetartó nők és designerek a La Dolce Vita divatbemutató mögött
Budapesten immár ötödik alkalommal rendezték meg a La Dolce Vita fashion show-t, amelyen 13 magyar márka mutatta be lenyűgöző kollekcióját. A rendezvény különlegességét a pop-up shop és a látványos szettek adták, melyeket izgalmas színek és egyedülálló formavilág jellemzett. A 360 Bárból nyíló panorámás kilátás Budapest városára pedig emelte a kora esti bemutató fényét.
Ezeket láttad már?
A La Dolce Vita divatbemutatón számos izgalmas kollekciót láthattunk: a ViaMade, Lozar, KE, Kathia Dobo, valamint a Tia Design ékszerbemutatója mind felejthetetlen pillanatokat nyújtottak. A show zárásaként, már hagyományszerűen, Hodlik Anna és Orovica Szilvi közös kollekciója vonult fel a kifutón, amelyet idén a Francia Riviéra inspirált.
Jöjjön a La Dolce Vita!
Az eseményen debütált a Batz x Hodlik Anna közös kollekció is, amely stílusos papucsokat, sportcipőket és ezekhez passzoló táskákat kínált. A pop-up shopban a látogatók számos más magyar tervezővel is találkozhattak, akár személyesen is! Különleges, kézzel készült ékszereket próbálhattunk fel a MeNi Design, Mj Glass, Inventino és SokÁ műhelyéből, valamint Diane's Millinery egyedi kalapjai is lenyűgözték a vendégeket. Hodlik Anna táskáinak vadonatúj kollekciója pedig igazi sláger volt a vásárlók körében.
A rendezvény szervezője, Sarkadi Fany, aki egyben a FasHun Force tulajdonosa is, mesélt az előkészületekről.
„Három évvel ezelőtt hatalmas megtiszteltetés volt, amikor Hodlik Anna és Orovica Szilvia felkértek, hogy segítsek megvalósítani a La Dolce Vita Fashion Show-t. Az idei esemény különösen fontos volt számomra, mert már nemcsak magánszemélyként, hanem a FasHun Force divatügynökség képviselőjeként szervezhettem meg.
Nagyon szeretem ezt a csapatot, mert hihetetlen női energia és pozitív hozzáállás jellemzi minden eseményünket. Több mint 35 nő dolgozik a háttérben, hogy a rendezvények olyan színvonalasak legyenek, mint amilyenek. Itt nincs rivalizálás, irigység vagy kibeszélés, csak egymás támogatása. Ez a hozzáállás ritkaság a hazai divateseményeken.” —mesélte Fany.
Támogató nők, remek designerek
A rendezvény során sikerült interjút készítenünk Hodlik Anna táskatervezővel és Orovica Szilvia ruhatervezővel, akik a La Dolce Vita fashion show céljáról és a jövőbeli terveikről beszéltek.
Meséljetek az idei rendezvényről! Mi vezetett idáig? Milyen sikereket értetek el?
Idén már ötödik alkalommal rendeztük meg a La Dolce Vita fashion show-t. Már az első eseményen egy hét alatt elfogytak a jegyek, és ez a tendencia azóta csak erősödött. Idén kevesebb mint négy nap alatt elkapkodták a 300 jegyet, ami hatalmas megtiszteltetés számunkra! Külön öröm, hogy évről évre egyre több tervező szeretne csatlakozni hozzánk, és vannak olyan tervezőink is, akik az összes rendezvényünkön velünk tartottak. Nekik már ‘bérelt helyük’ van a csapatban.
Mit érdemes tudni a La Dolce Vita fashion show-ról? Mi volt az idei bemutató koncepciója?
A Dolce Vita egy családias hangulatú rendezvény. A szervezők között is szoros kapcsolat van, ami szerintem érződik az eseményen. A tervezőgárda, akik bemutatnak nálunk, szintén szoros együttműködésben dolgoznak. Nem konkurenciaként tekintünk egymásra, hanem egy összetartó csapatként, és szerintem ez teszi a La Dolce Vita eseményt különlegessé.
A show missziója, hogy egy átfogó tervezői palettát mutassunk be a nagyközönségnek. Minden alkalommal 10-15 hazai tervező mutatja be alkotásait a kifutón és a pop-up store-ban. Figyelmet fordítunk arra, hogy olyan tervezőket válasszunk ki, akik vagy tökéletesen kiegészítik egymást, vagy teljesen eltérő stílusban alkotnak. A La Dolce Vita Fashion Show remek lehetőséget nyújt a vendégeknek, hogy teljes outfiteket állítsanak össze, hiszen egyszerre vásárolhatnak ruhát, táskát, ékszert, fejdíszt és cipőt.
Mi várta a vendégeket a helyszínen?
Amikor valaki belép a 360 Skybárba, elsőként az impozáns látvány fogadja. Ez rengeteget hozzáad a rendezvényünkhöz, hiszen a csodás, kivilágított Budapest tárul a vendégek szeme elé. A bemutatók előtt már lehetőség nyílt megismerkedni a márkákkal a pop-up store-ban. A bemutatók naplementében kezdődtek, hat kiváló magyar márka vonultatta fel legújabb kollekcióját. A show után az ott bemutatott exkluzív termékek azonnal megvásárolhatók voltak, így egy újabb kincsvadászat kezdődött a vásárlók számára.
Mik a jövőbeli tervek a rendezvény és a magyar divat népszerűsítése kapcsán?
Szeretnénk folytatni ezt a hagyományt, és évente kétszer megrendezni ezt a nagyszerű eseményt. Jövő nyáron tervezzük, hogy egy nagyobb helyszínt keresünk, mert egyre több ember marad le a jegyhiány miatt. Jobb, ha figyeled a magyar tervezők közösségi oldalait, mert erről a show-ról te sem akarsz lemaradni!