Kylie Jenner divatmárkája már az első órában 1 millió dolláros bevételt hozott
Kylie Jenner mindössze 21 évesen vált a világ legfiatalabb self-made milliárdosává, akinek jelenleg 26 évesen 700 millió dollárra, azaz körülbelül 247 milliárd forintra becsülik a nettó vagyonát. A fiatal üzletasszony nemrég a divatvilágban bővítette elsöprő sikerrel a portfólióját.
Ezeket láttad már?
Kylie Jenner vadonatúj divatmárkája, a Khy már megjelenésének első órájában egymillió dolláros bevételt hozott. A milliárdos vállalkozónő hatalmas sikert ért el elérhető luxuskínálatával, a vegán bőrből készült ballonkabátokat, miniruhákat és kesztyűket ugyanis pillanatok alatt elkapkodták.
Nemcsak a szépségiparban, a divatiparban is hódít
A Khy vegán bőrből készül első kollekciója a bőrruházatáról ismert berlini márka, a Namilia együttműködésével készült, novemberre pedig Kylie Jenner egy második, egészen eltérő kollekciót is ígért. „Azt szeretném, ha az emberek tudnák, mennyire személyesen érintett vagyok ebben.” – mesélte az üzletasszony a Vogue magazinnak.
„Az eredeti koncepciótól, a tervezésen és a közös tervezésen át, ha más tervezőkkel dolgozunk, a szövetek, színek kiválasztásáig minden találkozón részt veszek. A márka és a marketing kreatív igazgatója vagyok. Nincs olyan Instagram-bejegyzés vagy videó, amelyet ne én szerkesztettem volna személyesen, és nincs olyan Instagram-bejegyzés, amelyet ne én tettem volna közzé.” – részletezte Kylie Jenner. „Nagyon keményen dolgoztam rajta, minden szeretetemet beletettem, és alig várom, hogy az emberek megtapasztalják az eredményt. Ez nagyon személyes.”