Ez valami észbontó: Kylie Jenner csipkeruhában úszkál a Dolce&Gabbana legújabb kampányfilmjében
Kylie Jennerrel a főszerepben érkezik a Dolce&Gabbana legújabb reklámkampánya. A Dolce&Gabbana 2023-as év tavasz-nyári szemüvegkampányát London egyik legtehetségesebb kortárs divatfotós párja, Mert Alas és Marcus Piggott készítette.
Ezeket láttad már?
Los Angeles-i éjszaka, kaliforniai villa, úszómedence: a hollywoodi díszletet idéző környezetben minden adott az érzékiség és stílus megelevenedéséhez. Kylie Jenner, a kampány női arca sikeres vállalkozó, valamint az egyik legtöbb követővel rendelkező híresség a világon. Nincs kétség: jól áll neki a Dolce&Gabbana napszemüveg.
Nyári, kalandos éjszakák
Csábítás, vonzerő, karakteresség és páratlan stílus jellemzi Mert és Marcus duójának jellegzetes fotóit, amelyben a 15,6 millió követővel rendelkező Michele Morrone is feltűnik. Az olasz színész a férfiaknak szóló kampányban szerepel.
Kylie a varázslatos divatfilmben egy medencében lubickol éjszaka, fekete csipkeruhát viselve, majd a film végén mint egy vagány Vénusz, elindul kifelé a medencéből.
A népszerűség esszenciája: DG Elastic
Ez a neve azoknak a jellegzetes modelleknek, melyek a logómániát új szintre emelik. DG Elastic napszemüveg széles, téglalap alakú kivitelezésű, a logó második fele pedig már nem is látszik, hiszen úgyis mindenki ismeri, be tudja fejezni gondolatban, éljen is a Föld bármelyik pontján. A 2000-es évek ihlették ezeket a kereteket, és azonnali magabiztosságot adnak, ha viseled őket. A keskenyebb fazon a fekete mellett elérhető fehér, rózsaszín, sárga és világoskék változatban is, míg a szélesebb fazon a fekete mellett megvehető fehér, zöld és világoskék színekben is.