Követeljük vissza a kutyákat!
A divatvilágban nem túl jellemző az állandóság. A reklámokban pedig aztán pláne nem.
Ezeket láttad már?
Persze, bizonyos márkákat azonnal fel lehet ismerni a hirdetéseik alapján akkor is, ha letakarjuk a logót. A Dolce & Gabbana hamisítatlan olasz életérzést sugárzó reklámfotói összetéveszthetetlenek, Madonna 10 évenként visszatér a Versace arcaként, a Tommy Hilfiger kampányainak pedig elmaradhatatlan szereplői a kutyák. Egészen pontosan a basset houndok.
Idáig legalábbis így volt, akár karácsonyi hangulat, akár hegymászás, tengerparti ejtőzés, a bánatos szemű kutyák mindig a modellek körül lebzseltek.
A basset olyannyira hozzánőtt a márkához, mint Columbo felügyelőhöz, a Tommy Hilfiger üzleteiben szobor formájában vannak jelen, de megfordultak már a divatház kifutóján is.
Idén Craig McDean többek között Behati Prinsloo és Jourdan Dunn főszereplésével egy bohém kerti partit, esküvőt álmodott a Tommy Hilfiger hirdetésébe. Csodás életvidám képek születtek, de hová tűntek a kutyusok!? Reméljük az őszi vadászszezonra visszatérnek!