Kim és Kanye millió dolláros csókja
Olivier Rousteing csupán 29 éves, de máris azzal büszkélkedhet, hogy a 3 éve egy olyan sikermárka kreatív igazgatója, mint a Balmain.
Ezeket láttad már?
Amikor néhány éve a patinás francia divatháznál elhatározták, hogy megreformálják a márkát, kevesen gondolták, hogy ilyen sikeres lesz majd az újjászületés. A Balmain tulajdonosai pedig jócskán vállalták a kockázatot, hiszen Christophe Decarnin leigazolása 10 éve rizikós húzásnak tűnt, az pedig szinte vakmerő lépés volt, hogy a fiatal dizájnert 6 évvel később egy szinte teljesen kezdőre cserélik.
Olivier Rousteing alig 26 évesen került a Balmain kreatív igazgatói székébe, csaknem ismeretlenül. A korábban Roberto Cavalli mellett pallérozódott tervező azonban teljes mértékben beváltotta a hozzá fűzött reményeket, és megtalálta a népszerűséghez vezető utat. A Balmain márkanév értéke évről-évre növekszik nem függetlenül a jól eltalált kampányoknak, no és annak, hogy Rousteing magához édesgette a népszerűségük csúcsán lucikoló Kardashian-Jenner-West famíliát.
A 2015-ös tavasz-nyári férfi kollekciójának sikerét a család két zászlóshajójának csókjára bízta. Ha minket kérdeztek, nem hinnénk, hogy Kanye West és Kim Kardashian egy süllyedő hajóra felszállna csókot váltani... A Balmain elég jó év elé nézhet.