Kész cirkusz! 9 új kollekcióval jelentkezett a Sugarbird
A Sugarbird eddigi leglátványosabb, leggrandiózusabb divatbemutatóját láthatták azok a szerencsések, akik meghívást kaptak a május 6-i Sugarbird divatcirkuszra a Bálnába.
Ezeket láttad már?
A kifutón kilenc kollekció, harminc modell és négy nemzetközi licensz együttműködés elevenedett meg.
Ismét bemutatkozott a Sugarbird idei nagydobása, a Zsolnay Porcelán Manufaktúrával szoros együttműködésben létrejött Zsolnay x Sugarbird kollekció, de a márka "régi" kedvencei is bemutatták legújabb kollekciójukat.
Dukai Regina Miss KK-val közösen alkotott nyári ruhái minden fesztiválozó lány álomgardróbjának a nélkülözhetetlen darabjai.
A legújabb Sugarbird-lány, Wolf Eszter a Sugarbird vezető tervezőjével, Parrag Andreával kreálta a francia riviéra hangulatát idéző ruháit.
Horváth Cintia Baranyi Ádámmal közösen megalkotott kollekciója a végletekig kimeríti a "kihívó és csinos" kategóriát, melyet Ádám saját ruhakollekciója követett.
A tömény olasz romantikával fűszerezett darabokról a GLAMOUR-nak külön nyilatkozott is a tervező:
"A tavasz-nyári kollekcióm az Amore Primavera. Mindig olasz nevet választok, és mindig szerepel benne valamilyen formában az Amore, mert még annak idején, amikor az első kollekcióm három éve megjelent, Hédi azt mondta, hogy Donatella Versace és Stefano Gabbana szerelemgyereke vagyok. Az inspirációt is általában az olasz életérzésből merítem, és ez a két olasz cég, ami a legközelebb áll hozzám. Valójában a Versace és a Dolce & Gabbana két nagyon különböző márka, hiszen az egyik inkább erőteljesebb, modernebb, míg a másik sokkal tradicionálisabb, de pont ennek a két végletnek az ötvözése találkozik a ruháimban. Nagyon büszke vagyok, hogy Stefano Gabbana követ Instagramon is, és a munkáimat is szokta like-olni" – mondta Baranyi Ádám, aki azt is elárulta, hogy nagyon szeret csipkével dolgozni, ami ennek a kollekciónak a darabjain is jól látható.
"Nagyon szeretem kombinálni a csipkét, használtam már bőrrel, most pedig virág és gyümölcsmotívumokra nyomtuk – ez a fő vezérvonala a kollekciónak. Valamint három számomra nagyon fontos ruhát is terveztem, amin olasz gasztronómiai termékek vannak: spagetti, pizza és casatta. A casatta egy szicíliai nagyon gelj sütemény, amit marcipánnal és kandírozott gyümölccsel készítenek. Ez a három étel egy triumvirátust alkotnak a kollekcióban".
Arra a kérdésre, hogy milyen alkalomra szánja a ruháit, a tervező így válaszolt: "A ruháim alkalmi öltözékek, de nagyon örülnék, ha az utcán is láthatnám nőkön, mert nagyon csinosak. Amikor tervezek nyilván az anyag-szín-forma hármasa van előttem, de én ezt negyedikkel is kiegészítem: szexi-anyag-szín-forma. Én a szexi nőknek tervezek!". A kollekcióhoz külön ékszerek is készültek, amelyeket szintén Ádám alkotott.
Nem lehetett volna teljes az este és a kifutó a Cartoons kollekciók nélkül. A márka DNS-ébe mostanra már mélyen beívódott a licensz karakterek eredeti és egyedülálló felhasználása. A Sugarbird tervező grafikusai, Andor Marcsi és Miss KK, sajátos megközelítésben és formában igyekeztek adaptálni a rajzfilmkaraktereket a márkát tükröző fazonokra.
A Big Shot kollekció mellett egy teljesen új, nyári hangulatú és cirkuszihletésű Mickey kollekció is kiemelt szerepet kapott. A kifutón láthattuk még a legújabb DC szuperhősök, Batman, Wonder Woman, Superman, által inspirált darabokat, amit Tapsi Hapsi és barátai világa követett.
Tudj meg mindent a Big Shot kollekcióról!
Olvasd el a Wonder Woman GYM kollekció kapcsán interjúnkat Andor Marcsival!
Az idei szezon újabb meglepetése, hogy először láthattuk viszont a kifutón a márka legújabb partnerének, Smiley-nak az ikonikus mintáit. Az 1972-ben alakult márka világszerte több mint 230 licensz szerződéssel bír, mely családnak mostantól a Sugarbird is büszke tagja lehet. Az esemény apropójának alkalmából ellátogatott Magyarországra a Smiley alapítója, Franklin Loufrani (Mr. Smiley) fia, Nicolas Loufrani is.
A BlikkTV videóját az eseményről itt találod, benne Nicolas Loufrani is megszólal: