Karlie Kloss a Mango új kollekciójának a kampányarca
A Mango legújabb kollekcióját a 90-es évek grunge korszaka ihlette, a New Metallics a spanyol divatmárka 2016-os tavasz-nyári szezonjának a harmadik trendje és kampánya. Kendall Jenner után nem más adta az arcát a kollekció kampányához, mint az egyik leghíresebb topmodell, a 23 éves Karlie Kloss.
Ezeket láttad már?
A Tribal Spirit és a Soft Minimal trendjei után az április kollekció a 90-es évek grunge korszakát idézi meg. A New Metallics darabjai között helyet kaptak rock&roll-ihlette mini ruhák, nagyméretű dzsekik és rengeteg farmer a sok bokacsizma, sportcipő, illetve a magas sarkúk mellett. A kollekcióban egyaránt találsz elegáns és sportos darabokat, melyeknek a metálos fényű részletei szuper vagányságot csempésznek az összeállításokba. A flitteres, csillogó, ezüstös anyagok Cortney Love és a Nirvana rajongóinak szabad életérzését adják vissza.
Karlie Kloss, aki már korábban is dolgozott együtt a márkával, így nyilatkozott a fotózásról: "Nagyon szórakoztató volt az új kollekciót életre kelteni a Mangóval közösen. Vagányak a darabok és nagyszerűen visszaadják az energiáját a fotózásból táncos bulivá alakult munkának". A kampányvideóban a híres indie-rock zenész Jamie Hince is felbukkan, aki a talpalávalót biztosítja a táncoló Karlie Kloss számára.
Ezennel a Mango továbbfolytatja azt a stratégiáját, miszerint havonta új kollekcióval jelentkeznek, ezzel is lépést tartva a gyorsan változó trendekkel és a fast fashion gyors elvárásaival.