Kampányriadó a divatvilágban!
Az idei tavasz-nyári kampányidőszakban bizony felbukkannak új arcok, de vannak olyan divatházak is, akik biztosra mennek. Karl Lagerfeld a már bevált receptet vette elő, nem véletlenül! http://www.glamouronline.hu/divathirek/claudia-schiffer-remes-kalandja-2102.html [http://www.glamouronline.hu/divathirek/claudia-schiffer-remes-kalandja-2102.html" target="_blank] , nos, nálunk sokkalta értőbb szemeknek is feltűnt ez,http://www.glamouronline.hu/divathirek/tavasszal-regi-es-uj-arcok-a-divathazaknal-2137.html [http://www.glamouronline.hu/divathirek/tavasszal-regi-es-uj-arcok-a-divathazaknal-2137.html" target="_blank] egykori felfedezettjére és legkedvesebb modelljére találta ki. A német szépség igazi kampányhalmozó, hiszen a Ferragamónál is ő tűnik fel. A Givenchy a Mert és Marcus fotóspárost kérte fel az idei képek elkészítésére, amelynek középpontjában Natalia Vodianova áll, akit szintén egy fotósduó, Inez és Vinoodh fotózott az Yves Saint Laurent 80-as éveket idéző reklámjához. A Cholé is biztosra ment
Ezeket láttad már?
Anja Rubik népszerűsíti a kollekciót.
target=_blank>