Kampánybotrány: szextárgyakká teszik a tiniket a Victoria´s Secret fehérneműi?
A Victoria`s Secret nem kis bajba keveredett az új kampánya miatt, mely állítólag kimondottan a tinédzser korosztálynak készült. A fehérnemű-óriásnak nincs nagy szerencséje ebben az évben.
Ezeket láttad már?
A Bright Young Things névre keresztelt kollekciót kifejezetten a tavaszi szünetre dobta piacra Victoria´s Secret. A Pink vonalhoz kapcsolódó kampányt azonban máris be akarják tiltatni. Hogy miért? A fehérnemű kollekción a "Vad", "Szerencsés" vagy "Hívj fel" szlogenek olvashatóak, melyek nem éppen gimnazista korú lányoknak valók - állítják a szülők.
A Victoria´s Secret szerint azonban: "A pletykák ellenére egyáltalán nem áll szándékunkba egy, a fiatalabbaknak szóló kollekciót készíteni. A Bright Young Things csak egy olyan szlogen, ami Angliában hagyományosan összefügg a tavaszi szünettel. A Victoria´s Secret Pink főiskolás korú nőknek készül, nem gimnazistáknak." A probléma csak az, hogy a pletykát maga fehérneműmárka pénzügyi igazgatója kezdte el terjeszteni korábban: "Amikor valaki 15 vagy 16 éves, mégis mit szeretne? Idősebbnek akar tűnni, olyan menő akar lenni, mint az egyetemista lányok, és a Pink pont ezt segíti elő" - fejtegette a VS egyik fejese.
Az amerikai szülők pedig tiltakozni is kezdtek a Facebookon, az ellen, hogy a Victoria`s Secret szextárgyakká akarja degradálni a fiatal lányokat, és helytelen erkölcsöket népszerűsít. Lehet hogy kicsit túlzó az érvelésük, és szexuális üzeneteket nem rögtön pikáns feliratú fehérneműkkel szoktak küldözgetni egymásnak a fiatalok, tehát az alsóneműig el is kell jutni, de abban is van valami, hogy a Victoria´s Secret népszerű modelljeire tényleg felnéznek a fiatal lányok. Nem szerencsés, ha úgy tűnnek fel, mintha egy olyan életformát népszerűsítenének, ami nem feltétlenül erkölcsös. Neked mi a véleményed a botrányról?