Justin Bieber új ruhamárkáját bár ne alapította volna meg
Manapság ha pop sztár vagy, de nincsen saját márkád, akkor nem is létezel. Ezúttal Justin Bieber állt be a divattervezők sorába, de bár ne tette volna. A Drew House nevű márka megalapításának a célja az lett volna, hogy a Z generációs gördeszkásoknak gyártson ruhákat. Ez lehet, hogy sikerült, azonban a ruhák fazonja egy az egyben emlékeztet minket valamire: Kanye West ruháira. Így az eredetileg kitervelt cél helyett csak egy gagyi Yeezy koppintást láthatunk.
Ezeket láttad már?
Justin Bieber már tavaly február óta ült a terveken, de a közel egy évnyi gondos tervezés nem igazán sikerült jól, ugyanis utánozni hónapok alatt is lehet. Elég ötletes azonban, hogy a pólók címkéin a leírás mellett vicces idézetek találhatók.
Az árak annyira nem vészesek: egy póló 48 dollártól kezdődik, egy nadrágért pedig 148 dollárt kell fizetni. Az egész kollekció unisex, az oversized fazonú darabokat valóban bárki felveheti nemtől függetlenül.
Mi történik? Justin Bieber harmadszor halasztja el a lakodalmát
Mi történik? Justin Bieber harmadszor halasztja el a lakodalmát
Egyébként nem most tört be Justin a divatiparba, 2016-ban Jerry Lorenzóval kollaborált. Az a kollekció rendkívül sikeres volt, kíváncsian várjuk, hogy mi lesz a Drew House sorsa, bár már csak a név miatt is sokan meg fogják venni a termékeket, ez biztos.
Nektek hogy tetszenek a darabok?