Julia Stadingert új táska kollekciójáról kérdeztük! Extravagáns formák és árnyalatok a magabiztos, sokszínű, trendkövető nőknek!
Az elmúlt hónapban készült el Stadinger Júlia új táskakollekciója, melyben a különleges formák kerülnek a középpontba. A márka új kollekcióját azoknak a hétköznapi nőknek készítette, akik: sokszínűek, magabiztosak, trendkövetők.
Ezeket láttad már?
Mindkét táska több színben, egyedi színvariánsokban vásárolható meg, ahogyan ezt az évek során a márkától már megszokhattuk. Idén merészebb színek kerültek fókuszba, így a klasszikus fekete mellett a főszerepet kapott a mályva és mustársárga, míg a pasztell árnyalatok kedvelőinek egy különleges hófehér–bézs– ezüstszürke darabbal kedvez a tervezőnő. Júliával a márka történetéről és különlegességeiről beszélgettünk!
Mióta foglalkozol tervezéssel?
Stadinger Júlia: 2014-ben kezdtem táskák tervezésével foglalkozni. Előtte is szerettem mind a rajzolást, mind a divatot és végül ez egy hirtelen ötlet hatására összeolvadt.
Miért éppen a táskákra fókuszálsz?
SJ: A kiegészítők szerintem sokat tudnak alakítani egy outfit-en, és tartós elemei lehetnek a gardróbunknak. Fontos volt számomra, hogy maradandó darabokat adhassak ki a kezemből, így esett a választásom a bőrre. Valamint én magam is megnyugtató érzésnek tartom, ha olyan táskával járhatok, ami sok ruhámhoz megy, divatos és magára vonzza a tekintet, kiemeli az outfitemet, de egyben praktikus és jól használható is.
A jövőben tervezed a táskák mellett bővíteni a kollekciót más darabokkal is?
SJ:Voltak már korábban pénztárcáim és kulcstartóim, most is tervezgetek kozmetikai táskát, vagy hasonlót, esetleg újra pénztárcát, de még nem találtam ki, hogy milyen legyen.
Melyek a rövid távú és hosszú távú terveid?
SJ:Nagyon örülök neki, hogy a táskáim minősége sokat javult az elmúlt években, ezt nagyon szerettem volna elérni, mert mindig törekszem a kifogástalan munkára. Most már mind az anyagok, mind a varrás minősége olyan, amilyet mindig szerettem volna.
Rövidtávon szeretném, ha minél többen ismerkednének meg a márkával, de tapasztalataim szerint nehéz a célközönséghez eljutni, még az internet világában is.
Hosszabb távon pedig arra vágyom, hogy a nők számára gardróbjuk elérhető, de ugyanakkor meghatározó darabjai legyenek márkám termékei.
Mi az, amitől úgy érzed, különleges ez a márka?
SJ:Azt gondolom, hogy különösen nagy hangsúlyt fektetek arra, hogy a vásárlói visszajelzésekre reagáljak és a kollekciók tervezése során figyelembe vegyem a használók igényeit és arra megoldást találjak. Szeretem, ha egy táska jellegzetes darab és nem beleolvad, hanem kiemeli a megjelenést – mindig arra törekszem, hogy ilyen darabokat tervezzek. Valamint próbálok új és új dolgokat hozni, nem leragadni egy fazonnál, vagy színnél vagy mintánál. Természetesen a márka jellegzetes (csak rá jellemző) vonásait szeretném fenntartani, de ugyanakkor markáns változtatásokat hozni egy-egy kollekcióval.
Milyen tapasztalataid vannak a hazai piacon? Nagy a konkurencia?
SJ:Van konkurencia, de az egy pozitív dolog, mert inspiráljuk egymást szerintem. Sok különböző stílusú tervező van Magyarországon és a legkülönfélébb táskákat készítik, ami nagyon színessé teszi a palettát. Szerintem jó dolog, hogy a nőknek van lehetőségük ilyen sok magyar tervező termékei közül választani. Én is szívesen figyelem a termékeiket és sok olyan van, amit szívesen hordanék magam is.