Julia Roberts menőbb, mint valaha
A nagy divatházak jövőre a fiatal modellek helyett inkább az ikonokra bízzák a kollekcióik sikerét.
Ezeket láttad már?
Miután Madonna, immár menetrendszerűen visszatért a Versace márkához, itt egy újabb divatház, ahol nemzetközi sztárt választottak reklámarcnak. A Givenchy a tavaszi-nyári kollekcióját Julia Roberts népszerűségére bízza. Nagy meglepetést okozott, hogy Riccardo Tisci egy hollywoodi sztárt kért fel a kampányhoz, de mint kiderült ő legalább annyira meglepődött, hogy a színésznő igent mondott az ajánlatára.
A 47 éves Julia Roberts a Lancome márka arca, de ezenkívül nem nagyon láttuk hasonló szerepben. A Givenchy és a színésznő kapcsolata ott kezdődött, hogy egy vörös szőnyeges eseményen a Micsoda nő! sztárja egy szmokingot szeretett volna viselni a francia divatháztól. Tisci ekkor gondolta, hogy 10. évét a márka élén egy igazán klasszikus kampánnyal ünnepli majd, így hát felkérte a színésznőt, aki vállalta hirdetést.
A Mert & Marcus páros a Givenchy férfias szabású szettjeiben fotózta a hollywoodi sztárt. Külön érdekessége a kampánynak, hogy Julia Roberts smink nélkül pózol a képeken.