Bréking: Jennifer Lopez az Intimissimi új arca, lélegzetelállító fotók érkeztek róla

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az olasz Intimissimi hivatalosan is bejelentette, hogy a nemzetközi ikon, Jennifer Lopez lesz az új márkanagykövetük. A világsztár és az olasz fehérneműmárka hivatalos együttműködése a 2023-as tavaszi-nyári kollekció kampányával veszi kezdetét!

Jennifer Lopez tökéletes választás az olasz Intimissimi részéről, ezzel az európai divatot is népszerűbbé teszik a világban
Jennifer Lopez tökéletes választás az olasz Intimissimi részéről, ezzel az európai divatot is népszerűbbé teszik a világban
Fotó: Intimissimi

Az Intimissimi kampány, melyben Jennifer Lopez szerepel, a nőket ünnepli, és arra biztatja őket, hogy minden helyzetben magabiztosan érezzék magukat! A mai nők igazi példaképek, inspirálóak, erősek, és követik az álmaikat!

Jennifer Lopez imádja az olasz divatot, az Intimissimiért pedig egyenesen rajong!
Fotó: Intimissimi

Tudatos választás

Jennifer Lopez tökéletes választás az olasz divatmárka, az Intimissimi számára, mivel modern szexualitást kölcsönöz a daraboknak, miközben megfelelően közvetíti a cég értékeit. „Amikor egy olyan márkapartnerben gondolkoztunk, aki megtestesítheti vásárlóink sokszínű szellemiségét, azonnal Jennifer Lopez jutott eszünkbe. Azt szeretnénk, hogy a nők a lehető legteljesebb életet éljék, és bármire képesnek érezzék magukat nap mint nap!” – mondta el Matteo Veronesi, az Intimissimi vezérigazgatója.

Méghogy a kék egy hideg szín? Jennifer Lopez Intimissimi szettje tökéletesen bizonyítja, hogy a természetből kölcsönzött színek élettel teliek
Fotó: Intimissimi

Az olasz meló

Jennifer tavaly fedezte fel az Intimissimi márkát egy olaszországi utazása során. „Imádom Olaszországot, az embereket, a divatot, a kúltúrát, az ételeket és az ország történelmét. Amikor felfedeztem az Intimissimit, azonnal megtetszettek a selyem darabok, a romantikus csipkék, a gyönyörű szabások, az egységes szabásvonalak és a kifinomult minták." – meséli Jennifer Lopez az egyik reklámfilmben. „Büszke vagyok, és azt érzem, hogy az Intimissimi megbecsül, és erős, élettel teli nőként tekint rám."

Riccardo Ruini kreatív igazgató a 2023-as új tavaszi-nyári kampányban egy álmodozó olasz nyár esszenciáját örökíti meg filmszerű képekkel, Positano vibráló színeivel. Az új termékcsalád színvilágát a bougainvilleát jelképező fukszia, az izzó napban megjelenő narancs és a Földközi-tengert szimbolizáló türkiz szövik át. Ruini, Gia Coppola rendezővel és Chris Colls fotóssal együtt egy olasz tengerparti paradicsomot idéz fel. A kampány egy napot mutat be Jennifer Lopez életéből, aki lazán, játékosan, kávét szürcsölgetve énekli az "II Cielo in una stanza" című dalt. Egy olyan nő portréja ez, akivel bárki tud azonosulni.

Jennifer Lopez stílusa milliókat inspirál. Nézd csak!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Az 51 éves Heidi Klum forró fotójától azonnal zavarba jössz, kamerák előtt villantotta meg a mellét

Az 51 éves Heidi Klum forró fotójától azonnal zavarba jössz, kamerák előtt villantotta meg a mellét

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)