Jennifer Lopez és Alex Rodriguez szemüvegeit azonnal akarni fogod
Amellett, hogy hollywoodi egyik legtöbbet kereső latin származású színésznője, és rendkívül sikeres előadóművész, Jennifer Lopez az évek során a divattörténetbe is beleírta magát több ízben is. Elég csak talán a leghíresebb pillanatára gondolni, amikor a Versace dzsungelmintás ruháját viselte 2000-ben a Grammy gálán, ami azonnal korszakalkotó popkulturális momentummá vált.
Ezeket láttad már?
Jennifer Lopez 20 évvel később felvette AZT a Versace ruhát újra
Jennifer Lopez 20 évvel később felvette AZT a Versace ruhát újra
De az évek során számos divatmagazin címlapján díszelgett már, rengeteg nagy divatház kampányában feltűnt, mint a Gucci, a Louis Vuitton vagy nem olyan rég a Guess divatmárka arca is lett. Most egy újabb nagy márkát vehet fel 50 évesen a listájára, ugyanis a Coach bejelentette, hogy a 2020-as tavaszi kampányfotóin JLo-t láthatjuk majd.
Jennifer többször már elmondta interjúkban, ha az élet úgy hozza, hogy nem táncos-színész-énekes lett volna belőle, akkor biztosan a divatban tevékenykedne valamilyen formában. Erről nem is kellett soha lemondania teljesen, hiszen nem egy saját kollekciója volt már, az amerikai Khol's márkával hosszútávú együttműködésük van és persze ne feledkezhetünk meg a saját parfümjeiről sem, amelyek a legsikeresebbek minden híresség hasonló vállalkozásai között.
A Quay ausztrál szemüvegmárka már második közös kollekcióját dobja piacra Jennifer Lopezzel, akihez ráadásul már az előző kampányban is csatlakozott vőlegénye, Alex Rodriguez. Olyannyira sikeres volt az első kampány, hogy ismét összefogtak a márkával és megérkezett a második adag is, amelynek a reklámfotóiban ismét együtt szerepelnek.
Jennifer Lopez a vőlegényével reklámoz napszemüveget, de csak a kockás hasát bámuljuk
Jennifer Lopez a vőlegényével reklámoz napszemüveget, de csak a kockás hasát bámuljuk
A Quay x JLo kollekció darabjai természetesen Európába is rendelhetők és egészen pénztárcabarát áron érhetők el, a napszemüvegek 50 eurótól (kb. 17.000 Ft-tól) kezdődnek, a kékfényvédő optikai lencsés szemüvegek pedig 45 eurótól.
Természetesen, ha már a kampány arca, akkor a férfiak számára tervezett is kollekciót ARod, az férfi szemüvegek árai hasonlóan alakulnak.
Ugye, milyen fantasztikusan néznek ki együtt a kampányfotókon?