Izgalmas, különleges új kampány a hazai márkától
Divatmárkától szokatlan, rendhagyó kampányképek készültek a DAIGE ősz-téli ‘DADA' kollekciójához: a megszokott digitális fotók helyett három darab, kézzel fogható, több dimenziós táblakép született, melyek szerves részét képezik a Tóth Melinda tervező által megálmodott koncepciónak, így kilépnek az ‘egyszerű' kampányképek sorából.
Ezeket láttad már?
A márka októberben mutatta be a 2014/2015-ös őszi-téli DADA kollekcióját és kampányképeit a Nemzeti Galéria Dada és szürrealizmus finisszázs kiállítás keretében.
Tóth Melindának, a DAIGE tervezőjének 2014/2015-ös őszi-téli kollekcióját a dadaizmus irányzat ihlette. A Nemzeti Galéria Dada és szürrealizmus kiállítása kiváló alkalmat nyújtott arra, hogy a hazai közönség is lássa, miként transzformálódhat öltözékekké, divattá kortárs alkotó keze alatt egy adott művészeti irányzat. Ennek apropóján született meg a DAIGE DADA prezentációja, ahol a tervező tárlatvezetés során mutatta be az érdeklődőknek azokat a közös jegyeket, vonásokat, melyek egyaránt fellelhetők mind a ruhákban, táskákban, mind a műalkotásokban. A látogatók bepillantást nyertek a tervezési folyamatba, az asszociációk kibontásába, egy komplex, koncepciózus kollekció születésébe.
A kollekció kampányképeinél az volt az elképzelés, hogy mindenképpen több dimenziós alkotás készüljön, illetve hogy a Jean Arp-i formák, a véletlen, az esetlegesség és a játékosság adják össze a végső eredményt.
Hencz Péter fotói már önmagukban is torzítják a modellt. "A végeredményhez fényképeket szerkesztettünk egymás fölé térben párosával, a felsőből amorf alakban kivágtunk formákat, majd bekeretezve eggyé váltak, ezzel az aktussal keltve életre a 'DADAIGE' kampány képeit." - meséli Tóth Melinda a folyamatról. A térben a modellnek új arcai születnek, ezzel kifejezve a kollekció dadaista kötődését, szellemiségét a divathoz.
A fényképek kreatív editálását Berczi Dóra végezte, a modell sminkjét Tégely Laura, haját Bozó Csongor készítette.