Így még senkit nem tagadtak és aláztak meg a divatvilágban

2016. április 8.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Értetlenkedtünk már nem is egyszer itt az oldalon azon, hogy vajon mi állhat Hedi Slimane menesztésének hátterében.

Mint megírtuk, a múlt héten hivatalosan is elbúcsúzott a Saint Laurent Paris éléről a divattervező, akinek sikerült teljesen újradefiniálnia a márkát, és az egyik legmenőbb branddé formálta a divatházat. Hiába a megduplázott bevétel, a Kering luxuskonglomerátum elbúcsúzott az egyik ékkövének vezérétől. A tulajdonos, Francois-Henri Pinault egy semmitmondó beszédben megköszönte Slimane munkáját, majd pár nappal később bejelentették, amit már mindenki pletykált, hogy a márka új kreatív igazgatója Anthony Vaccarello lett.

Elsőre úgy tűnt, hogy az új vezető kiválasztásánál egyfajta folytonosságot akartak teremteni a tulajdonosok. Vaccarello habitusa, stílusa és ízlése nagyon hasonlít Hedi Slimane-hoz. Folytonosságról azonban úgy tűnik, szó sincsen.

Mi történt? A Saint Laurent Paris Instagram-profiljáról mára az összes eddig feltöltött képet letöröltek. De mindet. Vaccarello nemhogy folytonosságot nem akar vállalni az elődjével, de egész egyszerűen mintha megtagadná az utóbbi éveket. A profilon mostani állás szerint csak az új kreatív igazgató arcképe van kint.

Egy amolyan tiszta lap (A Saint Laurent Paris, vagy Yves Saint Laurent Instagram-profilja cikkünk elkészítésének időpontjában):

yves saint laurent, saint laurent paris, hedi slimane, vezető tervező, instagram, anthony vaccarello, leváltás, kering, divatház, logó, ysl

A márka követői enyhén szólva értetlenkedve fogadták ezt a merőben szokatlan, és Hedi Slimane sikereit figyelembe véve, eléggé megalázó eljárást. Nem ez lesz egyetlen változás, hiszen újra átkeresztelik a márkát. A divatrajongók biztosan emlékeznek rá, hogy Slimane azzal kezdte a működését, hogy teljesen újra építette a márka arculatát, aminek áldozatul esett a legendás YSL logó, és maga a márkanév is, ekkor lett Yves Saint Laurent-ből Saint Laurent Paris. A radikális újrakezdést most ugyanilyen látványosan semmisítik meg, hiszen az Instagram-profilkép ugyan még a "régi", Slimane-féle logó, de a divatház már mint Yves Saint Laurent jelenik meg a felületen.

Persze, ha Slimane ezt megengedhette magának, miért ne tehetné ezt meg Vaccarello is? Mondjuk, a különbség annyi, hogy előbbi egy kissé poros márkába lehelt új életet, utóbbi viszont egy csaknem zeniten lévő (az alapító halál utáni időket tekintve) divatháznál nyomja be a reset gombot. Kíváncsian várjuk, hogy mi lesz ebből, mindenesetre a kezdést mintha egy kicsit túltolták volna.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

A cél, hogy a kesztyűs szakma újra felkerüljön az oktatási térképre - beszélgetés Hornicz Bernadettel, a Pécsi Kesztyű tulajdonosával

glamour plusz ikon A cél, hogy a kesztyűs szakma újra felkerüljön az oktatási térképre - beszélgetés Hornicz Bernadettel, a Pécsi Kesztyű tulajdonosával

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)