Heidi Klum tényleg divatbirodalmat csinál a Lidl-ből?
Az áruházláncok időként izgalmas kísérleteket tesznek arra, hogy még jobban kimozdulva a komfortzónájukból új területeken hódítsanak.
Ezeket láttad már?
A Lidl kínálatának eddig sem volt éppen gyenge pontja a ruházat, bár egyértelmű, hogy az áruháznak nem ez a fő profilja, de a náluk kapható kiegészítők, ruhadarabok megbízható minőségűeknek, és megfizethetőnek bizonyultak. Erre alapozva már lehet minőségi ugrást tervezgetni. Nos, ahogy beszámoltunk róla, a Lidl rászánta magát erre, és felkérte a veterán topmodellt, és televíziós sztárt, Heidi Klumot, hogy álljon élére az áruházlánc kísérletének.
Nyilván az első és legfontosabb, hogy a márkának sikerüljön trendi arculatot kialakítania. Heidi Klum első pillanatra is telitalálatnak látszott, oké a fiataloknak nyilván Selena Gomez többet nyomna a latba, de azt látni kell, hogy a Lidl vásárlóközönségének inkább a gyerekeinek, unokáinak jelent vásárlásra csábító erőt a húszas éveiben járó sztárnemzedék. A német származású topmodell neve, arca azonban mindenkinek ismerős, egy saját kollekciójához az idősebbek ugyanúgy bizalommal fordulhatnak, mint a fiatalabbak.
A nagy dobást persze még jobban lehet csinosítgatni, például azzal, hogy a Lidl egyenesen a New York-i divathétre vitte a modellel közös kollekciót. A pofás rögtönzött Lidl áruház berendezése ismerős lehetett a Chanel korábbi bemutatójáról, de így is telitalálat volt. Ami azonban a vásárlók számára ennél fontosabb lehet, hogy a kollekció abszolút ígéretesnek tűnik, Heidi Klum és Lidl jó érzékkel egyensúlyozik a határvonalon, és az idősebb, és a fiatalabb generáció is találhat vonzó darabokat ebben a kínálatban. Nagy hangsúlyt kapnak a állatmintás darabok, amelyek abszolút hűen tükrözik Heidi stílusát, így aztán ez a kollekció nem csak afféle névleges sztárkollekció, tényleg hozza a német szépség egyéni stílusát, de persze mindezt hordhatóvá varázsolva, hogy olyan földi halandók is mutassanak ezekben a darabokban, mint amilyenek általában vagyunk.
Olvastad már? Heidi Klum megmutatja 2 perc alatt hogyan változik bombanővé
A Lidl és Heidi Klum kollaborációja tehát ígéretes rajtot vett, várjuk, hogy láthassuk a darabokat, és kíváncsiak vagyunk, milyen lehetőségek vannak még az együttműködésben.