Hánytatással népszerűsít a luxusmárka?
A divatreklámok bizony időről-időre beszédtémát szállítanak.
Ezeket láttad már?
Nem is olyan régen adtunk hírt róla, hogy újabb hirdetést tiltottak be, és a divatvilág bizony már idáig is bőséggel szállította a rizikós kampányokat. Nem is kellett sokat várni a legújabbra, amit bizony még a divatmagazinok egy része is igen rosszul fogadott.
A 2009-ben létrejöbb Schield márka luxusékszereket készít. Roberto Ferlito a márka vezetője nagyon látványos, hangsúlyos kiegészítőket tervez, igen gyakran működik együtt az olasz divat legnevesebbjeivel, és olyan hírességek is viselik az ékszereiket, mint Cara Delevingne. A Schield most azonban nem a sztárrajongókkal keltett feltűnést, hanem a következő évi kampányfotóival.
Diego Diaz Marin készítette a furcsa képeket. A ´Rendetlen ikrek` címre keresztelt kampánya bizarr helyzetekben ábrázolja a testvéreket. Nehéz lenne másként magyarázni a fotókat, minthogy az egyik lány éppen igyekszik meghánytatni a tesóját. Ki tudja, hogy mi lehetett a Schield célja, üzenete ezzel a kampánnyal, de reméljük, hogy nem bulimiára bíztatná a vásárlókat. Az evészavarokkal viccelődni nagyon nem tűnik jó fej dolognak.