Ha drága a ruhád, fodrász se kell
A patinás olasz divatháznál egyértelműen új szelek fújnak. Alessandro Michele kreatív igazgatása mellett a krómosan csillogó szexi világot felváltotta a kőkemény realizmus, vagy legalábbis valami olyasmi.
Ezeket láttad már?
Most került ki a Gucci őszi-téli kollekciójához készült reklámsorozat, amely a már megismert új irányt folytatja. A vizuális megvalósítás ezúttal is Glen Luchford kamerájára volt bízva, és úgy tűnik, hogy a modellek közül most is inkább az androgün, kicsit fiús lányokra esett a választás.
Ahogy Michele kifejtette az volt a célja, hogy visszavigye a márkát az utcára, hogy mindenki lássa a New Yorkban készült képeken, hogy a Gucci olyan divatot jelent, amely amellett, hogy luxus, mindenképpen hordható a hétköznapokon is. Nem tudni, hogy a vásárlók, akik megengedhetik maguknak az olasz divatház termékeit, feltétlenül erre az életérzésre van-e szükségük, az viszont vitathatatlan, hogy az új kreatív igazgató tényleg teljesen más úton indult el, és kíváncsiak vagyunk bejön-e ez a váltás!