Gyönyörű anya-lánya kampány a fehérneműmárkától: Brooke Shields és egy transznemű sztár is szerepet kapott benne
A Victoria's Secret új kollekcióval és egy gyönyörű kampánnyal ünnepli idén az anyák napját, amelyben modellek és szüleik, gyermekeik kapták a főszerepet.
Ezeket láttad már?
A világ talán legismertebb fehérneműmárkájának az utóbbi időben nagyon kell igyekeznie, hogy sikerüljön újrapozícionálnia magát. Évtizedeken keresztül a Victoria's Secret büszkén hirdette, hogy az ő modelljei a világ legtökéletesebb modelljei, a Victoria's Secret angyalok a bombanő szinonimájaként jelentek meg. A világ azonban megváltozott, és egyre több kritika érte a márkát, hogy az általuk következetesen magasztalt testkép komoly zavarokat okozhatnak a nőknek. Olyan ideálokat mutattak fel követendőként, akik távol estek a mindennapok valóságától, és akik nem építették, hanem sokkal inkább mérgezték a nők önbizalmát.
A Victoria's Secret az utóbbi időben új utakat keres, a látványos show-kat maguk mögött hagyták, az párductestű angyalaikat sokszínű, és sokféle alkatú új ikonokra cserélték. Látszik a törekvés, hogy a Victoria's Secret szeretné levetni magáról azt a képet, amit sokáig építgettek, és bizony képesek olyan határátlépésre is, ami korábban teljességgel kizártnak tűnt volna.
A 2022-es anyák napi kampányuk is egy kicsit ilyen határátlépésnek számít, hiszen szerepel benne például a transznemű modell és színésznő Hari Nef, vagy a lassan a hatvan felé tartó egykori sztármodell és színésznő Brooke Shields.
Az anyákat és lányokat bemutató nagyon szép és bensőséges fotósorozaton felbukkan még a plus size modell Paloma Elsesser, aki az anyukájával és nagymamájával pózol, de szerepel Chanel Iman a kislányaival, vagy a Sports Illustrated híres bikinimellékletének első ázsiai származású plus size modellje Yumi Nu a testvérével és az édesanyjával.
Nagyon szép kampány, ami bizonyítja, hogy a Victoria's Secret az új iránnyal jó úton jár. A képeket Zoey Grossman készítette.