Greenpeace Detox kampány: A legnagyobb márkák fogtak össze a Greenpeace-szel
A Greenpeace már régóta küzd a vegyi anyagok használata ellen, de most megtalálta a legjobb módot arra, hogy felhívja a figyelmet a környezetszennyezésre. Első lépésként bevonta a divatipart is az akciójába, mert a veszélyes anyagok itt is jelen vannak. Második lépésként egy 12 darabos fotósorozatot készítettek, amelyet Lance Lee valósított meg, a kampány kreatív igazgatója pedig Tommy Crawford volt.
Ezeket láttad már?
A képekkel szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a divat ne vegyen részt a környezetszennyezésben. Már most biztos, hogy a kampány nagy port fog kavarni, a 12 fotó Pekingben készült, és annak a csapatnak a munkáját dicséri, akik már olyan divatmagazinokkal dolgoztak, mint a Harper`s Bazaar vagy az Esquire.
Egyre több és egyre nagyobb márkák dolgoznak azon, hogy ne vásároljunk olyan ruhákat, amelyek előállításához kémiai anyagokra volt szükség. Bár a ruhákhoz használt vegyi anyagok nem jelentenek veszélyt a ruhát viselő személyre, de mikor kimossák őket, a vízbe kerülve válnak igazán veszélyessé. Rákot okozhatnak, és ezáltal veszélyeztetik az életet és az egészséget.
A Greenpeace Detox kezdeményezése képes volt meggyőzni 7 nagy márkát, egészen pontosan a Nike-t, Adidast, a Li-Ninget, a Pumát, a C&A-t, a Marks&Spencert és a H&M-et, hogy álljanak ki együtt a jó ügy érdekében. Mindannyian ígéretet tettek arra, hogy 2020-ig száműzik a veszélyes vegyszereket a ruhagyártásból. Alig várjuk!