Ezt a reklámot most tényleg mindenki imádja
A hírekbe általában a megbotránkoztató, felháborító reklámok kerülnek be hírként.
Ezeket láttad már?
Nos, az ilyen viták kiváltó, esetleg betiltott kampányok bizony előfordulnak a divatvilágban is, sőt a botrányos divatreklámoknak egész terjedelmes históriája van. Kevesebb sajnos az alkalom, amikor pozitív üzenete miatt kapnak fel egy-egy hirdetést. Szerencsére azonban erre is akad példa, főleg most, amikor a testpozitív szemlélet már a nagy márkákat is elérte.
Van megoldás a narancsbőrre, Kálmán Csilla sportmodellvilágbajnok el is árulja mi az
Van megoldás a narancsbőrre, Kálmán Csilla sportmodellvilágbajnok el is árulja mi az
A közösségi médiában most nagyon felkapták a Jenni Kayne Los Angeles-i márka legfrissebb hirdetéseit, és bizony nem is véletlen, hogy olyan hírességek, mint Kristen Bell és Molly Sims is megosztották a reklámfotójukat. Az új kampány főszereplője Tylynn Nguyen modellmami, aki az egyik képen a kisbabájával pózol éppen szoptatás közben.
A kampány üzenete tényleg nagyon pozitív, több szempontból is, és öröm, hogy egy ilyen reklám, igaz ugyan, hogy Amerikában, de kikerült az utcákra is. Egyrészt felhívja a figyelmet arra, hogy a szoptatás nem takargatni való dolog, és nyilván az anyatejes táplálás fontosságát is hangsúlyozza, ugyanakkor Tylynn Nguyen egyszerre jelenik meg gondoskodó anyaként, és stílusos nőként is. Végre egy remek reklám!