Ezért a farmerért van most virtuális sorállás - szerinted is annyira menő?
Az utóbbi időben sokat foglalkoztunk az internetes vásárlás bugyraiból előtörő rondafarmer trenddel, ami sokáig úgy látszott, csak a márkák mániája, de immár a hírességek is csatlakoztak a csúnya nadrágok őrületéhez.
Ezeket láttad már?
De, hogy ne mindig csak a kritika, meg az elégedetlenség legyen, tessék, most megmutatjuk azt a farmert, ami viszont egyöntetű tetszést aratott az online vásárlók körében.
A Mother egy fiatal farmermárka, ami úgy tűnik, máris utat talált a vásárlókhoz, mert a Race névre keresztelt modelljük, ami egy hanyagul legvágott, oldalán csíkokkal díszített farmerje első körben azonnal elfogyott a márka webshopjából, most pedig máris hatalmas a virtuális várósor, hiszen rengetegen jelezték a Mothernek, hogy ők is szeretnének egy ilyen vagány darabot maguknak. A cég levélben kért türelmet az előjegyzési listán szereplőktől, ők sem számítottak ekkora sikerre, de igyekeznek minél előbb legyártani a sikernadrág második szériáját.