Ez már morbid! Pólóra nyomták Kurt Cobain búcsúlevelét
A Highsnobiety oldal egy hosszú cikkben mutatja be az új, alulról jövő, igazi nagyvárosi sikermárkát, a Pleasures-t. A New Yorki-i gyökerű egykori vintázskereskedő, Alex James egy `Csináld magad`-esztétikát képviselő márkát hozott létre, ami egy évvel az alapítás után máris olyan sztárok gardróbjába jutott el, mint The Weeknd vagy Kylie Jenner.
Ezeket láttad már?
A rockszemét, a ´80-as, ´90-es évek alternatív, metál zenéihez kapcsolódó kétes megítélésű szubkultúrák divatja mostanában elképesztően divatos. A Vetements, a Supreme, vagy maga Kanye West is szívesen használja fel a halálfejes, gótikus betűkkel mintázott túlméretezett holmikat. Az egykor megvetett, kinézett metálosok, gótrockerek ma valóságos stílusikonok lennének. A Pleasures inkább a grunge irányból indít, persze ők is keverik az elemeket, de tényleg olyan hatású darabokat készítenek, mintha egy vékony pénzű rajongó otthon készítette volna házilag a pólókat, pulcsikat, baseball sapkákat. Ennek ellenére, vagy éppen ezért, a márka népszerűsége rohamosan növekszik.
A cég a legnagyobb figyelmet egyébként azzal keltette, hogy ez egyik felsőjükre rátették Kurt Cobain híres búcsúlevelét, amelyet öngyilkossága előtt képzeletbeli barátjának, Boddah-nak címzett. A kissé morbid ötletre sokan felkapták a fejüket, de a márka mögött álló Alex James szerint ez a levél egy műalkotás. Neked mi a véleményed, te hordanál ilyen felsőt?