Ez egy rossz vicc? Teljesen kiakadtak a rajongók, a világmárka új logója miatt
A divatmárkáknál az új seprű jobban seper elve nem nagyon jön be. Akkor legalábbis, ha ráncfelvarrásról van szó, tényleg nem igazán.
Ezeket láttad már?
A divatrajongók talán emlékeznek rá, hogy amikor Hedi Slimane átvette a Saint Laurent irányítását, akkor első lépésként új logót dobott be és elhagyta a márka nevéből az Yves nevet. Óriási felháborodást keltett ezzel, és azzal vádolták, hogy semmibe vette a márka tradícióit. Most valami hasonló játszódik le az egyik legnagyobb népszerűségnek örvendő amerikai márkánál. A Calvin Klein új kreatív igazgatója, Raf Simons egy kis vérfrissítésre szánta el magát és újratervezte a márka emblematikus logóját.
Láttad már? Minden idők legszexibb Calvin Klein kampányai
Kate Moss a Calvin Klein ikonikus arca volt:
A dizájner a letisztultság felé vette az irányt, ami tőle nem is szokatlan lépés és egy nagyon puritán új logóval rukkolt elő, amivel a Calvin Klein gyökereihez kívánt visszatérni. Az Instagramon szondáztatott logó egyelőre szinte csak hideget kapott. A márka vásárlói, rajongói szerint annyira semmitmondó lett az új márkajelzés, hogy egyszerűen képtelenségnek tartják, hogy egy menő tervező grafikusnak ezért még fizettek is. Rossz vicc, igénytelen amatőrség - ehhez hasonló jelzőket kapott az új logó. Igen nagy az ellenállás, de Raf Simonsnak még felesleges lenne elbizonytalanodnia, mert a felemlegetett Saint Laurent-féle váltás rég nem látott magasságokba emelte a márka, igaz ennek a sikernek a szellemi vezére azóta már nincs a divatház élén.