Ez betalál! Plus size modellek újrakészítettek ikonikus kampányokat: a végeredmény tökéletes
Szeretjük hangsúlyozni, hogy manapság a divatvilág szeretne egyre reálisabb képet festeni magáról. A vékony, 0-ás alkatú modellek mellett egyre több figyelmet fordítanak a cégek arra, hogy a kampányaikban minél több emberhez tudjanak szólni.
Ezeket láttad már?
Még manapság is inkább persze kisebb szenzáció, ha egy plus size modell szerepet kap egy nagyobb márka kampányában, de vannak bizakodásra okot adó jelek. Igaz persze az is, hogy egy-egy ilyen eset mindig visszhangot kap, és ezek alkalmasak arra, hogy ezzel a pozitív testkép kialakításának problémáját megoldottnak érezzük, pedig mindenki tudja, hogy a divatvilág igencsak jelentős része vonakodik beleállni a kérdésbe, és számukra továbbra is csak csodásan vékony nők léteznek.
A Buzzfeed összefogott néhány plus size modellel, hogy megmutassák, hogy milyen lenne, ha márkák tényleg komoly vennék ezt a pozitív testkép kérdést, és újralakottak néhány ikonikus, igencsak nagy felületeken megjelenő divatkampányt az elmúlt időszakból, a végeredmény elgondolkodtató, és nagyon elmés:
Kendall és Calvin Klein pillanata, Kyeshia aki helyében pózolt elmesélte, hogy ez a póz nagyon természetesnek tűnik, de valójában nehéz úgy csinálni, hogy annak is tűnjön a fotón:
A Burberry plakátját újraértelmező Sheridan és Jazzmyne mindketten kiemelték, hogy mennyire nehéz volt levetkőzniük félmeztelenre a kamerák előtt:
Az Agent Provocateur márka idei kampányában Abbey Lee Kershaw-t helyettesítő Kelsey elmondta, hogy a hasonló testalkattal rendelkező lányok számára a megfelelő alsónemű megtalálása mindig kész horror, és a maga részéről nagyon örülne, ha cégek tényleg nagyobb figyelmet fordítanának erre: